اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال به مراکز نگهداری از معتادان متجاهر در مشهد

شورای شهر مشهد ۱۰۰ میلیارد ریال به مراکز نگهداری از معتادان متجاهر این شهر اختصاص داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد درجلسه امروز شورای شهر مشهد گفت:  سال گذشته شهردار وقت به شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قول ساماندهی ۲ هزار معتاد متجاهر با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال را داده بود که ۶۵ میلیارد ریال از این مبلغ تا کنون پرداخت شده‌است.

به گفته حجت الاسلام منصوریان  برای قانونمندشدن این موضوع باید پرداخت این مبلغ در شورای شهر مصوب می‌شد که شهردار کنونی لایحه آن را به شورا ارائه داده است و  اقدامات مختلفی با همکاری شورا و مدیریت شهری مشهد در موضوع ساماندهی معتادان متجاهر در دست اقدام است و برای سال ۱۴۰۱ نیز در بخش فرهنگی بودجه‌ای به این موضوع اختصاص یافته است.

همچنین در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر مشهد لایحه رعایت الزام، ضوابط و مقررات ایمنی و آتش‌نشانی نیز بررسی و مصوب شد.

طبق این مصوبه، شهرداری مشهد مکلف است با همکاری سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی، از رعایت الزامات، ضوابط و مقررات ایمنی و آتش نشانی حداقل ۳۰۰ ساختمان با اهمیت "خیلی زیاد" و "زیاد" منطبق بر گروه بندی ساختمان‌ها در مقررات ملی ساختمان بازدید کند و طی مدت حداکثر ۶ ماه از تاریخ لازم الاجرا شدن این مصوبه آن را به اجرا درآورد.

همچنین شهرداری مشهد موظف است فهرست ساختمان‌هایی که بعد از ابلاغ اخطار نسبت به رفع نواقص اقدام نکرده‌اند را منتشر و به نحو مقتضی به اطلاع عموم مردم و دستگاه‌های نظارتی برساند.

انتهای پیام//م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار