امتحانات پایان ترم نیم‌سال دوم دانشگاه خوارزمی حضوری شد

معاونت آموزشی دانشگاه خوارزمی با توجه به وضعیت قرمز تهران و کرج شرایط جدید برگزاری کلاس‌های خود در نیمسال دوم را اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - معاونت آموزشی دانشگاه خوارزمی شرایط برگزاری کلاس های ترم بهمن را اعلام کرد. 

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه خوارزمی ۱ -تمام کلاس‌های آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی از ابتدای شروع نیمسال دوم (۲۳ بهمن) تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی خواهند بود. زمان و چگونگی حضور دانشجویان پس از ارزیابی وضعیت همه گیری شیوع کرونا در تهران و کرج از سوی ستاد کرونای دانشگاه، مطابق ابلاغ تصمیمات ستاد‌های کرونای کشوری و استانی متعاقباً به اطلاع دانشجویان  خواهد رسید.

۲ -تا اطلاع ثانوی تمام جلسات دفاع از پایان نامه / رساله به صورت مجازی برگزار خواهند شد.

۳ -دانشجویان ساکن در خوابگاه‌های دانشگاه، می‌توانند با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی، کماکان فعالیت‌های پژوهشی و امور آزمایشگاهی خود را ادامه دهند. مسلماً تا عادی شدن شرایط شیوع ویروس کرونا در استان‌های تهران و البرز، دانشجوی جدیدی در محل خوابگاه‌های دانشگاه پذیرش نخواهد شد.

۴ -بر اساس برنامه ریزی انجام شده آزمون پایان ترم در تمام مقاطع به صورت حضوری برگزار خواهد شد. دانشجویان بایستی با پیگیری جدی تکمیل واکسیناسیون، تمامی سعی و تلاش خود را برای عادی سازی و از سرگیری فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه به کار بگیرند. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار