لیگ برتر والیبال؛

پیروزی شاگردان عطایی در شب امیدواری شهرداری گنبد برای صعود به پلی آف

در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال نتایج ۲ دیدار مشخص شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - در ادامه رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر والیبال، ۲ دیدار به صورت همزمان در شهر‌های میزبان برگزار شد. شاگردان پیمان اکبری موفق شدند پاس گرگان را با نتیجه ٣ بر ٢ شکست دهند.

لبنیات هراز آمل ٣ – فولاد سیرجان صفر

تیم فولاد سیرجان ایرانیان مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر مردان در تقابل امروز با تیم لبنیات هراز آمل نتیجه نگرفت و شاگردان بهروز عطایی سه بر صفر این تیم را شکست دادند.

شاگردان سعید رضایی در بازی خارج از خانه خود در سه ست متوالی مقابل لبنیات هراز آمل متحمل شکست شدند تا امتیازات ۲۵ بر ۲۳ در ست‌های اول و دوم و ۲۵ بر ۲۰ در ست سوم، به سود آملی‌ها ثبت شود. این درحالی است که در هفته یازدهم دور رفت نیز سیرجان با نتیجه سه بر یک مقابل لبنیات هراز آمل متحمل شکست شده بود.

شهرداری گنبد ٣ – راه یاب ملل صفر

یکی دیگر از دیدار‌های هفته بیست‌وچهارم در سالن المپیک گنبد برگزار شد، جایی که ۲ تیم شهرداری گنبد و راه‌یاب ملل مریوان به مصاف یکدیگر رفتند.

رقابتی که با نتیجه ۳ بر صفر و ثبت امتیازات ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۲۲ به سود شاگردان عظیم جزیده تمام شد تا گنبدی‌ها جشن دهمین پیروزی و کسب سی‌وسومین امتیاز و صعود به رتبه نهم جدول را در خانه بگیرند. این پیروزی درحالی رقم خورد که پیش‌تر در دور رفت راه‌یاب ملل مریوان موفق به پیروزی سه بر یک مقابل گنبدی‌ها شده بود.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار