لیگ برتر والیبال؛

جدال شاگردان طلوع کیان و رحمان در یزد/ کار سخت شهرداری ارومیه در گنبد برای خروج از بحران

رقابت‌های هفته بیست و سوم مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان، امروز (چهارشنبه) با برگزاری ۷ دیدار پیگیری می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان - رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر والیبال مردان (جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی)، امروز با برگزاری ۷ دیدار در شهر‌های مختلف پیگیری خواهد شد. هفته گذشته، شاگردان تندروان برابر پیکان شکست خوردند تا ناکامی‌های نماینده اول ارومیه ادامه دار باشد. شهرداری ارومیه در نیم فصل دوم ۷ شکست و ۲ پیروزی را ثبت کرده است. همین امر موجب نگرانی هواداران شد تا زمزمه تغییر کادر فنی به تیم والیبال شهرداری ارومیه هم برسد. پیکانی‌ها هم با پیروزی مقابل شهرداری ارومیه جایگاه خود در رده دوم جدول لیگ والیبال را تثبیت کردند. مسی‌ها هم با پیروزی در خانه توانست نوار پیروزی‌های خود را حفظ کند تا در جمع مدعیان صعود به پلی آف باقی بماند.

مقاومت یزد – فولاد مبارکه سپاهان اصفهان

تیم والیبال مقاومت یزد امروز در حالی در سالن اختصاص خود میزبان سپاهان صدر نشین است که در نیم فصل دوم با تغییر در کادر فنی خود موفق ظاهر شده است و با پیروزی‌های پی در پی وضعیت خوبی را در جدول لیگ والیبال گیدا کرده است. شاگردان طلوع کیان در بازی قبلی خود با نتیجه ۳ بر یک سایپا تهران را از پیش برداشت. شاگردان طلوع کیان در حال حاضر با ۱۴ پیروزی، ۸ شکست و ۳۹ امتیاز در رده چهارم جدول لیگ قرار دارند.

تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان هم امروز در حالی میهمان مقاومت یزد خواهد بود که فاصله زیادی را با رقبای خود ایجاد کرده است و با خیالت راحت به صدر جدول تکیه زده است. شاگردان رحمان محمدی راد در بازی هفته گذشته خود با نتیجه ۳ بر صفر هورسان را از پیش برداشتند. سپاهانی‌ها در حال حاضر با ۱۹ پیروزی، ۳ شکست و ۵۷ امتیاز صدر نشین لیگ برتر والیبال هستند.

لیگ برتر والیبال

شهرداری گنبد – شهرداری ارومیه

تیم والیبال شهرداری گنبد امروز در حالی میزبان شهرداری ارومیه خواهد بود که هفته گذشته برابر لبنیات هراز آمل نتیجه بازی را واگذار کرده است و برای بهتر شدن شرایط در جدول نیاز به پیروزی در این دیدار دارند. شاگردان تندروان هم که خود را در هفته‌های اخیر متزلزل نشان دادند این احتمال می‌رود که عظیم جزیده شاگردان خود را با تمام توان وارد میدان کند تا پیروز این بازی باشد. گنبدی‌ها با ۹ پیروزی، ۱۳ شکست و ۳۰ امتیاز در رده دهم جدول ایستاده اند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه هم که روز‌های خوشی را سپری نمی‌کند برای رهایی از بحران محکوم به پیروز مقابل شهرداری گنبد است. شهرداری ارومیه هفته گذشته در خانه ۳ بر ۲ مغلوب پیکان تهران شد تا هم رده دوم جدول را از دست بدهد و هم به رده پنجم سقوط کند. شاگردان محمدرضا تندروان در صورت پیروزی در این دیدار می‌توانند تا رده سوم جدول بالا بیایند، اما اگر شکست دیگری را متحمل شوند به رده‌های پایین‌تر سقوط خواهند کرد. شهرداری چی‌ها در حال حاضر با ١٣ پیروزی، ۹ شکست و با ۳۸ امتیاز در رده پنجم قرار گرفته اند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه

برنامه کامل هفته بیست و سوم لیگ برتر والیبال مردان:

سیرجان، سالن امام علی (ع)، ساعت ۱۶
فولاد سیرجان ایرانیان – سایپا تهران
ناظر فنی: مسعود یزدان‌پناه، ناظر ویژه: علی‌اکبر ثابتی‌پور، ناظر داوری: محمد شاهمیری، داور اول: مهدی نویدی، داور دوم: بهزاد جهانگیری
ورامین، سالن شهید گل‌عباسی، ساعت ۱۶
شهرداری ورامین – لبنیات هراز آمل
ناظر فنی: محمدعلی امیدی، ناظر ویژه: محمد منصوری، ناظر داوری: مسعود قاری، داور اول: وحید پورکاشیان، داور دوم: محمد آقایی
یزد، سالن شهداب، ساعت ۱۶
مقاومت یزد – فولاد مبارکه سپاهان اصفهان
ناظر فنی و داوری: محسن ترابی، داور اول: مرتضی اکرمی، داور دوم: مهرداد شوشتری، داور ویدئو چک: احمد سرمست
گنبد، سالن المپیک، ساعت ۱۶
شهرداری گنبد – شهرداری ارومیه
ناظر فنی: خضراله ترابی، ناظر داوری: علی‌اصغر حاجی‌کاظمی، داور اول: محمد محبوب‌عشق‌دوست، داور دوم: سیدمحمد موسوی
رامسر، سالن شهید صدر، ساعت ۱۶
هورسان رامسر – آذرباتری ارومیه
ناظر فنی: خلیل یگانه‌مجد، ناظر داوری: حمید حق‌بین، داور اول: علیرضا قریب، داور دوم: مجتبی بیداریان
تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۶
پیکان تهران – راه‌یاب ملل مریوان
ناظر فنی: محمدحسن خوشدل، ناظر داوری: مجید محسنی شوشتری، داور اول: مسعود ذوقی، داور دوم: میثم پارسه
گرگان، سالن امام خمینی (ره)، ساعت ۱۶
پاس گرگان – مس رفسنجان
ناظر فنی: احمد دامغانی‌نژاد، ناظر داوری: علی یاوری، داور اول: کیوان عابدزاده، داور دوم: اسماعیل رزقی


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار