در هفتمین روز از دهه فجر؛

۱۸ مرکز نیکوکاری در کرمان راه‌اندازی شد

در هفتمین روز از دهه فجر از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی با رئیس کمیته امداد کشور، ۱۸ مرکز نیکوکاری در استان کرمان افتتاح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان -یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در حاشیه این مراسم گفت: مردمی شدن خدمات کمیته امداد و محله محور شدن خدمات این نهاد، یکی از اهداف مهم راه‌اندازی مراکز نیکوکاری است. 

او می گوید: فراهم کردن ظرفیت ارائه خدمت بیشتر و بهینه‌تر و استفاده از ظرفیت خیران از دیگر اهداف راه‌اندازی مراکز نیکوکاری است.

به گفته او تاکنون ۴۳۰ مرکز نیکوکاری در استان کرمان راه‌اندازی شده است که ۱۳۰ مرکز از این مراکز به‌ صورت تخصصی و در حوزه‌های مختلف اشتغال، فرهنگی، درمان، زکات، آسیب‌های اجتماعی و کودکان کار مشغول به فعالیت هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: امروز نیز در هفتمین روز از دهه فجر از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی با بختیاری رئیس کمیته امداد کشور، ۴۳۰ مرکز نیکوکاری در سطح کشور راه‌اندازی شد که ۱۸ مرکز مربوط به استان کرمان است.

او می گوید: از ۱۸ مرکز نیکوکاری که امروز در استان کرمان افتتاح شد، ۴ مرکز تخصصی و در حوزه‌های اشتغال، زکات، کودکان کار و آسیب‌های اجتماعی است که  به مددجویان کمیته امداد و اقشار نیازمند خدمات ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار