ورزشکاران همدانی در مسابقات مهارت‌های فردی ورزش زورخانه‌ای قهرمانی بزرگسالان کشور گرامیداشت دهه فجر صاحب مدالهای رنگارنگ شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان -غلامرضا خاکسارگفت:در بخش تیمی این مسابقات همدان با کسب با ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز در بین ۲۵ استان کشور به مقام پنجم دست یافت.

او گفت: در بخش انفرادی این رقابت‌ها نیز سیدسجاد موسوی ورزشکار ملایری با کسب بالاترین امتیاز به مدال طلا دست یافت و محمد قیاسوند از همدان در این رشته صاحب گردن آویز برنز شد.

رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان همدان گفت: در رشته میل سنگین جعفر نوری از اسدآباد با بهترین عملکرد نشان طلا را از آن خود کرد و در رشته کباده محمد کفعمی با ۲ امتیاز اختلاف به مدل نقره بسنده کرد.

خاکسار گفت: همچنین در این مسابقات محمدمهدی زارعی داور بین المللی همدان به قضاوت پرداخت.

در این پیکار‌ها که به میزبانی آبادان برگزار شد، بیش از ۳۰۰ ورزشکار، سرپرست و مربی از ۲۵ استان کشور در قالب ۲۲۵ پیکار برای کسب عنوان برتری در رشته‌های چرخ تیز، چرخ چمنی و میل بازی در سه وزن منهای ۷۰، ۷۰ تا ۸۵ و به اضافه ۸۵ کیلوگرم و در رشته‌های سنگ، کباده و میل‌گیری سنگین در ۳ وزن منهای ۸۵، ۸۵ تا ۱۰۰ و به اضافه یکصد کیلوگرم با یکدیگر رقابت کردند.

همدان با داشتن یک هزار ورزشکار زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی از استان‌های برتر کشور است.

حریفان بانوان نهاوند در لیگ بسکتبال کشور مشخص شدند

حریفان تیم منتخب بانوان شهرستان نهاوند در لیگ دسته دوم بسکتبال کشور در فصل جاری مشخص شدند.

قرعه کشی مسابقات لیگ دسته ۲ بسکتبال بانوان برگزار شد و بر این اساس ۳۷ تیم در هشت گروه برای صعود به لیگ دسته یک به مصاف هم خواهند رفت.

تیم خانه بسکتبال نهاوند در گروه چهارم این رقابت‌ها با تیم‌های آکادمی بسکتبال سحر، ویرا شهریار، بیمارستان شفا ساری و مدرسه بسکتبال آرکا تبریز هم گروه است.

رئیس هیات بسکتبال استان همدان گفت: این رقابت‌ها از یکم اسفندماه امسال در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

پرویز ریحانی گفت: بسکتبال بانوان نهاوند فصل قبل نیز حضور درخشان در این رقابت‌ها داشت و توانست در پایان مسابقات مقام سوم را کسب کند.

او گفت: این هیات در عرصه باشگاهی و تیمداری لیگ‌های کشوری جزو برترین‌ها است و در هر ۲ بخش بانوان و آقایان در تمامی رده‌های سنی دارای تیم هستیم.

رئیس هیات بسکتبال استان همدان گفت: شهرستان‌ها در جذب حامی مالی برای حضور در لیگ‌های کشور تلاش فراوانی داشته‌اند و خوشحالیم که در شهرستان‌های نهاوند، اسدآباد، بهار و همدان شرایط خوبی به لحاظ تیمداری در سطوح کشوری فراهم است.

چهار هزار بسکتبالیست در سطح استان همدان فعالیت دارند.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.