پرداخت به موقع سهم کتابخانه‌های عمومی راهی برای خدمت به فرهنگ جامعه

مدیرکل دیوان محاسبات استان کرمانشاه گفت : پرداخت به موقع سهم نیم درصد کتابخانه‌های عمومی یکی از راه‌های خدمت به فرهنگ جامعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- علی نیک‌شمار گفت : اهمیت ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه بر کسی پوشیده نیست و نباید کسی در راه توسعه این مهم خودداری کند مسئولان استان به خصوص شهرداری‌ها باید نگاه بلند نظرانه‌ای نسبت به این موضوع و حمایت از توسعه فرهنگ مطالعه داشته باشند.

به گفته مدیرکل دیوان محاسبات استان کرمانشاه کتابخانه‌های عمومی به عنوان یک پایگاه فرهنگی اجتماعی به صورت مستقیم در خدمات رسانی به تمام اقشار جامعه تلاش می‌کند و خدمت رسانی نکردن فرهنگی عواقب بلند مدتی را به جای می‌گذارد لذا تمام مسئولان در راه توسعه فرهنگی باید تلاش کنند.

دیوان محاسبات و کارشناسان ما در راه حمایت از توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی و گسترش زیرساخت‌های آن در جامعه با تمام توان حامی و همراه کتابخانه‌های عمومی هستند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه به عنوان پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی نیازمند حمایت مسئولان و مردم است.

معصومه حسنی خونسار گفت: در استان کرمانشاه تعداد ۸۹ باب کتابخانه عمومی نهادی وجود دارد که هزینه‌های جاری و نگهداری این ساختمان‌ها به راحتی تامین نمی‌شود و سهم نیم درصد کتابخانه‌ها از درآمد شهرداری بسیاری از مشکلات کتابخانه‌ها را حل می‌کند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.