تجلیل از نویسنده کتاب «بعد از ظهر خاکستری»

آیین عصر کتاب و تجلیل از «هدی حشمتیان» نویسنده کتاب «بعدازظهر خاکستری» روز چهارشنبه در کتابخانه علامه مجلسی سنقروکلیایی برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- فرماندار سنقروکلیایی در این مراسم که نویسندگان، اهالی فرهنگ و هنر و برخی از مدیران شهرستان حضور داشتند، گفت: امروزه از غرب اروپا تا شرق آسیا با شناخت اهالی فرهنگ از انقلاب اسلامی بحث اسلامگرایی را شاهد هستیم که یکی از دلایل وحشتی که دشمنان از انقلاب اسلامی داشتند همین مساله بود.

غلامرضا مرتضوی گفت: دشمنان از همان روز‌های ابتدایی شکل‌گیری نظام اسلامی، از تمام توان و روش‌های مختلف برای رسیدن به اهداف و به ثمر نشاندن دشمنی‌های خود استفاده کردند. دشمنان حتی با استفاده از واژگان جدید از جمله حقوق بشر به بهانه‌های مختلف در بحث تحریم، حتی دارو و بسیاری از موارد دیگر را هم تحریم کردند در صورتی که در منشور بین‌المللی بسیاری از این دست موضوعات از موارد تحریم مستثنی است.

شهرستان سنقر و کلیایی، پیشینه قوی در حوزه فرهنگ دارد و باید تلاش شود دستگاه‌های فرهنگی شهرستان با تشکیل کارگروه و تدوین برنامه ریزی‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت و با الگوگیری از گذشتگان در این حوزه این مسیر حفظ و تداوم یابد.

انتهای پیام/ ط.پ

برچسب ها: کتاب ، دهه فجر ، رونمایی ، تجلیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.