در ارتباط ویدئو کنفرانسی با معاون اول رئیس جمهور صورت گرفت؛

افتتاح ۲۶ پروژه با ۱۳۵ کلاس درس در کرمان

همزمان با سراسر کشور در ارتباط ویدئو کنفرانسی با معاون اول رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش، ۲۶ پروژه با ۱۳۵ کلاس درس در کرمان افتتاح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - به مناسبت دهه فجر آئین افتتاح متمرکز ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه آموزشی با ۱۳ هزار و ۴۵۰ کلاس درس در سراسر کشور به صورت ارتباط ویدئو کنفرانسی با مخبر معاون اول رئیس جمهور و نوری وزیر آموزش و پرورش انجام شد.

سهم استان‌کرمان از افتتاح این پروژه‌های آموزشی ۲۶ پروژه با ۱۳۵ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۱۰۱ میلیارد تومان بود.

این مراسم در استان کرمان با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری، مدیرکل نوسازی مدارس، مدیر کل آموزش و پرورش، رئیس مجمع خیران‌مدرسه ساز استان کرمان در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری برگزار شد.

رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در این مراسم گفت: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان به سوی حذف مدارس سنگی از ادبیات فضا‌های آموزشی و پرورشی حرکت خواهد کرد.

به گفته او امروز پروژه آموزشی ۱۲ کلاسه مهر شایان فر با هزار و ۲۸۵ متر مربع زیر بنای آموزشی، ۲۱۵ متر طول حصارکشی، ۳ هزار متر مربع محوطه سازی افتتاح و تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

هدایتی از خیر نیکوکار این پروژه قدردانی کرد و گفت: این پروژه با ۴ میلیارد تومان از اعتبارات نوسازی مدارس و با مشارکت ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیر نیکوکار شایانفر ساخته و از امروز پذیرای ۳۶۰ دانش آموز کرمانی است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار