توافق بیرانوند با باشگاه پرسپولیس/ پنجره نقل و انتقالاتی فردا باز می‌شود

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: طبق توافق صورت گرفته با بیرانوند فردا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان -مصطفی لشکری مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: یکسری سوتفاهمات و دلخوری‌ها بین بیرانوند و باشگاه پرسپولیس  وجود داشت که طرفین با صحبت این مسائل را حل کردند. با همکاری بیرانوند با باشگاه  موضوع مطالبات مالی این دروازه بان با نوشتن توافق نامه‌ای انجام شد. قرار است فردا صبح  بخشی از طلب بیرانوند پرداخت شود و بخش دیگر هم اوایل سال آینده داده می‌شود. همچنین وکیل بیرانوند قرار است فردا صبح به سازمان لیگ اعلام کند تا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس باز شود.  

علیرضا بیرانوند دروازه بان اسبق باشگاه پرسپولیس مبلغ دو و نیم میلیارد تومان از این باشگاه طلب داشت که بعد از پرداخت نشدن آن از باشگاه پرسپولیس شکایت کرد تا پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیسی‌ها بسته شود. البته  بیرانوند و درویش شب گذشته با یکدیگر توافق کردند که یک میلیارد از طلب این دروازه‌بان در ۳ قسط پرداخت شود. 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۲۲:۴۶ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰
پول بیت المال حق صغیروکبیرومیدهند به چه کسانی ،پرسپولیس واستقلال دراین موردتفاوتی ندارند،علی پروین می گفت فوتبالیستی که می خوادتوپرسپولیس واستقلال بازی بایدپول هم بده نه اینکه ازاین پولهابگیره و...........
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۳۲ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
عجب زمونه ای شده اشخاصی هم هستن باپول این فقیرفقرابه کجاها میرسن!بنازم به این انصاف.اگردستم رسدبرچرخ گردون ازاوپرسم کاین چون است وان چون...
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۲۰ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
این همه دزدی میشه تو این مملکت اعتراض نمیکنید..اما وقتی یه فوتبالیست که تنها راه درآمدش ورزش هست و از جونش مایه میزاره برای کارش پولشو که میخواد میشه بیت المال؟؟؟بیاید یکم منطقی فکر کنیم.بیرانوند یا هر ورزشکار دیگه ای که باعث کسب افتخار شدند درآمد زایی هم داشتن برای باشگاه..اینطور نیست که از جیب ملت پول بگیرن که!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰
باشگاهای میلیاردی
اینجوری اداره میشن واقعا که.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰
کسر 6 امتیاز از لنگ حقیر که اجرا نشد و حالا پاپا حمیدشون یه صندوق دیگه خالی کرد برای مفت خوران حکومتی
آخرین اخبار