امام جمعه ریگان مطرح کرد؛

تربیت نیرو‌های انقلابی و جهادی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی

حجت الاسلام رضازاده گفت: یکی از دستاورد‌های معنوی انقلاب اسلامی، تربیت نیرو‌های انقلابی و جهادی از جمله سردار سلیمانی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان -  حجت الاسلام حبیب رضا زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ریگان ضمن قدردانی از حضور مردم شهرستان ریگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن با وجود طوفان گفت: حضور حماسی مردم در تمامی صحنه‌ها، ماندگاری انقلاب اسلامی را در پیش داشته است و حضور ریگانی‌ها در راهپیمایی امروز،  یک بار دیگر برگ زرینی را برای شهرستان رقم زد. 

به گفته او پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ یک معجزه بود و استقرار ۴۳ ساله این انقلاب معجزه‌ای بزرگ تر است. 

امام جمعه شهرستان ریگان می گوید: دشمن کمر همت را بسته است تا در ماندگاری این انقلاب، خدشه وارد کند.

او گفت: انقلاب اسلامی ایران به جز دستاوردهای مادی دارای دستاورد‌های معنوی نیز هست و تربیت نیرو‌های انقلابی و  جهادی از جمله سردار شهید سلیمانی از دستاورد‌های معنوی این انقلاب است . 

حجت الاسلام رضازاده می گوید: در شهرستان ریگان بیش از ۵۰ طرح  در ایام دهه فجر افتتاح شد که این تلاش جهادی مسئولان در این شهرستان محروم را می‌رساند. 

امام جمعه ریگان خواستار توجه دولتمردان به وضعیت اقتصاد و معیشت مردم شد و گفت:  آن کسانی که از قطار انقلاب پیاده شوند، عاقبت خوبی نخواهند داشت. 

او در ادامه خواستار حفظ اماکن عمومی شهرستان ریگان شد و از مردم خواست در این زمینه کوشا باشند.

 حجت الاسلام رضا زاده در بخش دیگری از سخنان خود به ایام اعتکاف پرداخت و گفت:  مراسم اعتکاف در مساجد شهرستان ریگان با  رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار