ضرورت توجه به جهاد تبیین

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : همه وظیفه داریم انقلاب را تبیین کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- آیت الله مصطفی علما گفت : اگر انقلاب را تبیین نکنیم، به مرور زمان خیلی چیز‌ها فراموش می‌شود. امام خمینی (ره) به پشتوانه اسلام انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند، ایشان که یک پیرمرد ۸۰ ساله بود، بر مبنای اسلام توانست حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را سرنگون کند.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه درست است که مشکلاتی در کشور داریم که البته دولت موظف به حل مشکلات است، اما یادمان باشد ایران اسلامی به برکت انقلاب امروز به عنوان یک ابرقدرت در منطقه مطرح است.

اینکه امروز دشمنان ما را تحریم می‌کنند نشان از اقتدار کنونی ایران اسلامی زیر سایه اسلام دارد.

هیچ شخصیتی در طول تاریخ نداریم که جایگاه حضرت علی (ع) را داشته باشد.

حتی اهل سنت ایشان را بزرگ می‌دانند.

حضرت علی (ع) بهترین الگو برای جوانان است اگر جوانان امروز سیره زندگی حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) را الگوی خود در زندگی قرار دهند، مطمئنا در زندگی خوشبخت و عاقبت به خیر خواهند شد.

اگر بصیرت حضرت زینب (س) در کنار آینده نگری امام سجاد (ع) نبود، عاشورا اینگونه برای ما زنده نمی‌ماند که شاهد حضور ۲۰ میلیونی مومنین در اربعین هر سال باشیم.

هیچ کس در دنیا نتوانسته بود برخوردی مشابه حضرت امام (ره) با سلمان رشدی داشته باشد، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه اسلام برای حتاکی او به ساحت اسلام فتوای ضرورت کشتن وی را صادر کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.