شهردار کرمان مطرح کرد؛

حضور مؤثر نیرو‌های نظامی کرمان در مقابله با بحران‌ها

شعرباف گفت: نیرو‌های نظامی و انتظامی استان کرمان در امور عام‌المنفعه حضور پررنگ و مؤثری دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - سعید شَعرباف، شهردار کرمان در نشستی که با حضور سرهنگ علی سیفی، فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه جنوب شرق نزاجا در کرمان، در دفتر شهردار کرمان برگزار شد، ضمن تبریک میلاد حضرت علی (ع) و روز مرد، گفت: مشارکت در امور عام‌المنفعه، مأموریت نیرو‌های نظامی و انتظامی در کل کشور است و  این مهم در استان کرمان منحصربه‌فرد است و نیرو‌های نظامی و انتظامی در این استان، حضور فعالی در مقابله با بحران‌ها و مشارکت در امور عام‌المنفعه دارند.

او می گوید: البته بخشی از این حضور به‌دلیل بحران‌خیز بودن استان کرمان است.

شهردار کرمان گفت: حال‌و‌هوای خدمت‌رسانی نیرو‌های نظامی و انتظامی در استان کرمان، برگرفته از شخصیت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی است که علاوه بر بُعد نظامی، همواره در خط مقدم خدمت‌رسانی بود که این روحیه به بدنه استان و به‌ویژه نیرو‌های نظامی و انتظامی نیز منتقل شده است.

به گفته او در برخی زیرساخت‌های اولیه در شهر کرمان نیاز‌های اساسی داریم که جز با عزم استانی حل نمی‌شود و برای حل برخی مشکلات به‌ویژه در حاشیه شهر کرمان، نیازمند همراهی مدیریت استان و نیرو‌های نظامی و انتظامی هستیم.

شعرباف گفت: شهرداری کرمان نیز به منظور تأمین امنیت، نسبت به واگذاری زمین و تغییر کاربری با نیرو‌های نظامی و انتظامی همکاری خواهد کرد.

سرهنگ علی سیفی نیز در این دیدار گفت: نگاه ارتش بر تعامل با سایر نهاد‌ها به‌ویژه شهرداری‌ها است و  تاکنون قدم‌های خوبی در این زمینه برداشته شده است.

او به ساخت درمانگاهی با نام صاحب‌الزمان (عج)  در شهر کرمان پرداخت و می گوید: این درمانگاه با هدف خدمت‌رسانی به شهروندان کرمانی و مجموعه ارتش ساخته شده که شهرداری کرمان نیز برای ساخت این مجموعه همکاری مطلوبی با ارتش داشته است.

فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه جنوب شرق نزاجا در کرمان گفت:  هر چه تعامل و همکاری بین دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف بیشتر باشد، مردم بهره بهتری خواهند برد. 

به گفته او به اقدامات ارتش در سیل اخیر جنوب استان کرمان  پرداخت و گفت: پس از وقوع سیل در جنوب استان کرمان به مدت ۲ هفته در شهر زهکلوت مستقر شدیم.

سرهنگ سیفی می گوید: در منطقه زهکلوت، علاوه بر استقرار ادوات مهندسی و ماشین آلات  برای ساخت سیل‌بند، روزانه ۷۰۰ پُرس غذا نیز پخت و توزیع می‌کردیم.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.