ماموریت به وزارت ارتباطات برای بهبود کیفیت و سرعت شبکه ملی اطلاعات

شورای عالی فضای مجازی به وزارت ارتباطات برای فراهم کردن زمینه بهبود کیفیت و سرعت شبکه ملی اطلاعات ماموریت داد.

باشگاه خبرنگاران جوان  شورای عالی فضای مجازی به ریاست حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ماموریت داد با افزایش خدمات داخلی بر روی پلتفرم‌های زیرساختی کشور، زمینه بهبود کیفیت و سرعت در شبکه ملی اطلاعات را فراهم آورد.

شورای‌عالی فضای مجازی در جلسه عصر چهارشنبه به ریاست سید ابراهیم رئیسی، کلیات طرح توسعه زیرساخت‌های خدمات الکترونیک کشور را تصویب کرد.

بر این اساس زیرساخت‌های خدمات الکترونیک کشور با هدف رفع نیاز داخلی از خدمات الکترونیکی گسترش و ارتقا خواهند یافت به شکلی که سکو‌های داخلی بتوانند نیازمندی‌های ارائه خدمات عمومی و دولتی را برطرف کنند. این طرح در راستای ایجاد زمینه حمایت و توسعه کسب و کار‌ها و خدمات الکترونیک داخلی اجرا خواهد شد.

همچنین شورای عالی فضای مجازی به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ماموریت داد با افزایش خدمات داخلی بر روی پلتفرم‌های زیرساختی کشور، زمینه بهبود کیفیت و سرعت در شبکه ملی اطلاعات را فراهم آورد.

براین اساس وزارت ارتباطات مکلف شد با برنامه ریزی دقیق، ظرف ۶ ماه تغییرات قابل توجهی را در خدمات پایه شبکه ملی اطلاعات فراهم آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خانواده فوت شدگان سهام عدالتی
۱۸:۵۶ ۲۹ بهمن ۱۴۰۰
قرار بود قوه قضاییه و سازمان بورس تا بهمن ماه 1400 سامانه ای فعال کنند تا تمام سهام عدالت و سهام های دیگر 3 میلیون فوت شده در بورس مستقیم و بدون کاغذ بازی در دفاتر پیشخوان و اداره دارایی و دادگستری مستقیم به وراث سهامداران اضافه گردد.نتیجه چه شد؟چرا کسی پاسخگوی میلیونها خانواده نیست؟
لطفا پیگیری کنید.تشکر
آخرین اخبار