مقاومت اسلامی: دشمنان از ترور سردار سلیمانی پشیمانند

یک فرمانده حزب الله لبنان اعلام کرد دشمنان از ترور سردار سلیمانی پشیمانند، زیرا شهادت او روحیه مقاومت را دو چندان کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان –  یکی از افسران مقاومت در لبنان با بیان اینکه حزب الله از توان و روحیه بالایی برخوردار است و جنگ آینده با رژیم صهیونیستی پایان این رژیم را رقم خواهد زد، گفت دشمنان از ترور سردار سلیمانی پشیمانند، زیرا روحیه مقاومت از آن زمان دو چندان شده است.

پایگاه اینترنتی الخنادق مصاحبه‌ای را با یکی از افسران حزب الله لبنان منتشر کرد.

این افسر مقاومت که خواست نام و تصویرش منتشر نشود، گفت: رژیم صهیونیستی از زمان جنگ ۳۳ روزه از مقابله با مقاومت اسلامی ترس دارد. ممکن است این رژیم برای ترساندن ما یا جهت آمادگی برای جنگ آینده رزمایش برگزار کند، اما از دیدگاه ما اسرائیل «سرنگون شده» است. ما بر این اساس رفتار می‌کنیم. این جمله را سید عباس الموسوی ۲۰ سال قبل بر زبان آورد، اکنون بعد از این سال‌ها ببینید وضعیت چه تغییری کرده است.

به باور این افسر حزب الله لبنان امروز اسرائیل به شدت ضعیف است البته نه از این بابت که سلاح و فناوری و نیروی نظامی ندارد بلکه نیرو‌های این رژیم روحیه جنگی ندارند، اما مقاومت روحیه بالایی دارد و شهادت طلب است. به گفته این فرمانده این روحیه بود که دشمن صهیونیستی را در همه میدان‌های نبرد شکست داد. سال ۱۹۸۲ و در سال ۲۰۰۰ و همچنین در سال ۲۰۰۶ شکست خورد و به زودی در هر جنگی که با مقاومت آغاز کند شکست خواهد خورد و پایان این رژیم رقم می‌خورد. به ویژه اینکه مقاومت اسلامی قدرت و توانایی بالایی دارد و می‌تواند به این رژیم بگوید که کافی است.

او برخورد آینده با دشمن اسرائیلی را بی شک غافلگیر کننده دانست.

او به فرماندهان نظامی و مقامات غیر نظامی رژیم صهیونیستی توصیه کرد که مقاومت را آزمایش نکنند، آرام بگیرند و عاقلانه رفتار کنند. این فرمانده معتقد است صهیونیست ها حتی در برابر ملت بی دفاع فلسطین که از سلاح‌های ساده برخوردار است ناتوان هستند. این افراد باید تاریخ اسرائیل را به خوبی بخوانند تا متوجه شوند که این رژیم رو به نابودی است.

این فرمانده مقاومت در خصوص تهدید ایران گفت: تصور کنید ایران در هر کیلومتر یک سکوی پرتاب موشک قرار دهد و آن را به سوی رژیم صهیونیستی نشانه رود، کار اسرائیل در یک روز تمام خواهد شد. اسرائیلی‌ها بهتر است ایران را آزمایش نکنند که در این حد و اندازه نیستند.

او در انتهای اظهاراتش اعلام کرد مقاومت اسلامی برای مقابله با اسرائیل آماده است، اما آن‌ها جرأت حمله ندارند. آن‌ها حتی از ترور سردار سلیمانی هم پشیمان هستند، زیرا شهادت او روحیه مقاومت را دو چندان کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار