آشنایی با اپلیکیشن دوربینِ مخفی در آیفون

یک اپلیکیشن دوربینِ مخفی در آیفون وجود دارد که احتمالا بسیاری از کاربران از وجود آن و قابلیت‎هایش بی خبر هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان - آیفون یک اپلیکیشن دوربینِ مخفی دارد که شاید تا به حال از آن استفاده نکرده باشید، اما استفاده از آن بسیار آسان است و می‌توانید آن را به روش‌های مختلف پیدا کنید.

به گزارش ae.۲۴. این اپلیکیشن Magnifier نام دارد و بزرگنمایی قابل توجهی را ارائه می‌دهد تا بتوانید متن‌های کوچک را بخوانید و همچنین می‌توانید با استفاده از قابلیت هوشمند اپل، چیز‌های کوچک را اسکن کنید. علاوه بر این این دوربین دارای فیلتر‌های رنگی مخصوص برای راحت‎تر دیدن برخی چیز‌ها است.

برای پیدا کردن برنامه، انگشت خود را از بالای صفحه اصلی به پایین بکشید و ذره بین را تایپ کنید. قرار دادن برنامه در مکانی مشخص در صفحه اصلی برای استفاده در آینده ممکن است مفید باشد. همچنین می‌توانید از دکمه کناری برای باز کردن ذره بین استفاده کنید.

اپلیکیشن دوربینِ مخفی

به تنظیمات بروید، سپس وارد Accessibility شده و Accessibility Shortcuts را پیدا کنید، سپس Magnifier را برای تنظیم سه کلیک دکمه کناری فعال کنید. حالا با سه بار کلیک روی دکمه کناری، برنامه ذره بین باز می‌شود. اما بهتر است از قابلیت Back Tap استفاده کنید.

برای روشن کردن این ویژگی، حتما به iOS ۱۴ یا آخرین نسخه سیستم عامل به روز رسانی کنید. برای انجام این کار، به Settings > General > Software Update بروید، به پایین اسکرول کنید و روی دسترسی و روی لمس ضربه بزنید، در پایین به Back Tap بروید، گزینه‌ای را خواهید داشت که اگر دو یا سه بار ضربه بزنید، همان گزینه‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

تنظیمات اپل

ویژگی های دوربین مخفی آیفون

از ویژگی‌های این دوربین  مخفی می‌توان به گرفتن اسکرین شات، افزایش یا کاهش صدا، بزرگنمایی، اسکرول و موارد دیگر اشاره کرد. برای استفاده یکی از این ویژگی‌ها، ذره بین را انتخاب کنید. سپس با ضربه زدن روی پشت آیفون خود می‌توانید برنامه را اجرا کنید. به خاطر داشته باشید که اگر قاب گوشی ضخیم دارید، ممکن است این ویژگی کار نکند. می‌توانید با استفاده از مراحلی که در بالا ذکر شد، ویژگی‌های کنترل‌های Back Tap را در هر زمانی روشن یا خاموش کنید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار