مقام حزب‌الله لبنان:

پهپاد «حسان» ارتش اسرائیل را شوکه و به شکلی تاریخی تحقیر کرد

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان تاکید کرد: مقاومت در سال ۲۰۲۲ چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی در قدرتمندترین مرحله تاریخی خود قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان - عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان تاکید کرد: مقاومت در سال ۲۰۲۲ چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی در قدرتمندترین مرحله تاریخی خود قرار دارد و هیچ‌کس نمی‌تواند موجودیت آن را با جنگ یا بدون جنگ تهدید کند.

به گزارش وبسایت خبری المنار‎، شیخ نبیل قاووق در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت یاد فرماندهان شهید و پیروزی انقلاب اسلامی ایران در حسینیه شهرک عیتیت در جنوب لبنان برگزار شد، با اشاره به اینکه معادلات زمان پیروزی‌های مقاومت تغییر کرده است، گفت: قبلاً پهپاد‌های اسرائیلی به حریم هوایی لبنان نفوذ می‌کردند و امروز پهپاد‌های لبنانی به آسمان رژیم اسرائیل نفوذ می‌کنند.

شیخ قاووق با اشاره به اینکه «صهیونیست‌ها امروز به دلیل ناتوانی ارتش این رژیم در حفاظت از آنها، در دریایی از وحشت غوطه‌ور هستند»، تصریح کرد: پهپاد حسان پیام بسیار روشنی دارد و دشمن آن را به خوبی دریافت کرد. این پهپاد ارتش اسرائیل را شوکه و به شکلی تاریخی تحقیر کرد.

شیخ قاووق تصریح کرد ما انتخابات مجلس را راهی برای نجات کشور می‌دانیم، اما طرف مقابل از آن برای بحران سازی در کشور استفاده می‌کند.

او تأکید کرد: انتخابات بدون تاخیر برگزار خواهد شد و ما برای آن آماده می‌شویم و علیرغم قلدری‌های آمریکا و پول کشور‌های سازشکار عربی به مقاومت رأی خواهیم داد.

شیخ قاووق گفت: حضور پررنگ ما در انتخابات ضربه‌ای به سفارتخانه‌های توطئه گر خواهد بود و رویا‌های آن‌ها را بر باد خواهد داد.

روز جمعه حزب الله اعلام کرد که پهپاد «حسان» را به داخل سرزمین‌های اشغالی فلسطین فرستاده است و در یک مأموریت شناسایی به طول هفتاد کیلومتر در شمال فلسطین اشغالی به مدت چهل دقیقه پرواز کرده و صهیونیست‌ها نتوانسته‌اند با انواع تسلیحات جنگی خود آن را سرنگون کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار