حضور مستمر گشت‌های نظارتی برای کنترل بازار شب عید کرمانشاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از حضور مستمر گشت‌های نظارتی برای کنترل بازار شب عید کرمانشاه خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- قهرمان شاهی گفت: بر اساس سیاست‌های دولت برای تنظیم بازار، حمایت از مردم و قشر آسیب پذیر، نظارت و کنترل قیمت‌ها در بازار شب مورد ویژه قرار خواهد گرفت.

 تعامل و همکاری بین سه دستگاه نظارتی از جمله دستگاه‌های نظارتی جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و سازمان صمت به منظور کنترل و نظارت بر روند تأمین و توزیع کالا و خدمات و جلوگیری از تخلفات اقتصادی و احتکار کالا و پیشگیری از سو استفاده‌های احتمالی از فضای حاکم در بازار شب عید توسط دلالان در دستور کار گرفته است.

برای ایجاد آرامش در بازار شب عید مانند سال‌های گذشته بازرسی‌ها و نظارت بر قیمت کالا‌ها توسط دستگاه‌های نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۱ از تاریخ ۱۴ اسفند ماه سال جاری تا ۱۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ آغاز می‌شود.

 دستگاه‌های نظارتی برای کنترل بازار به صورت گشت‌های ویژه در ۲ نوبت صبح و عصر فعالیت خود را آغاز می‌کند.

گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی و بازرسان دستگاه‌های نظارتی به صورت محسوس و مستمر خودرو‌های مخصوص و آرم‌دار فعالیت داشته که بر مراکز عمده خرید و عرضه کالا و خدمات در تمام حوزه‌ها از جمله نمایشگاه‌ها، میوه و تره بار، شرکت‌های مسافربری و دفاتر وابسته به آن، رستوران‌ها، قنادی‌ها و سایر فروشگاه‌ها خدماتی نظارت می‌کنند.

در صورت بروز تخلفات از جانب دستگاه‌های تولیدی، عرضه‌ای و خدماتی که توسط همشهریان مشاهده می‌شود می‌توان از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ به صورت ۲۴ در تمام ایام تعطیل ارتباط برقرار کرد و شکایات خود را اعلام کنند.

انتهای پیام/ ط.پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.