برخورد قاطعانه با واحد‌های صنفی متخلف

استاندار کرمانشاه گفت: برخورد قاطعانه با واحد‌های صنفی متخلف که مرتکب کم فروشی، گران‌فروشی و دیگر جرائم مشابه می‌شوند اهمیت دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- بهمن امیری مقدم گفت : برخی واحد‌های صنفی با سو استفاده از برخی شرایط مرتکب تخلف می‌شوند که در این خصوص لازم است دستگاه‌های نظارتی جدی‌تر از قبل به ماجرا ورود پیدا کرده و قاطعانه مقابل این واحد‌های مختلف بایستند.

به گفته استاندار کرمانشاه توصیه پذیری مدیران و ناظران در خصوص چشم پوشی از تخلف اصناف گناهی نابخشودنی و ظلمی بزرگ در حق مردم است و در صورت مشاهده چنین موضوعی قطعا برخورد‌های شدیدی را صورت خواهیم داد.

نظارت ناظران تعزیرات حکومتی، صمت و اصناف باید بگونه‌ای باشد که برای مردم ملموس باشد و آن‌ها تغییراتی را در سطح جامعه و بازار احساس کنند.

قیمت برخی اقلام از جمله برنج افزایش بی رویه دارد متاسفانه حضور دلالان در بازار بر نرخ گذاری‌ها اثر دارد و تا وقتی دست آن‌ها را کوتاه نکنیم تزریق برنج‌های وارداتی تاثیر چندانی در کنترل و کاهش قیمت‌ها نخواهد داشت.

وقتی مدیری تخلف واحد‌های صنفی عضو اتحادیه خود را می‌بیند و برخوردی نمی‌کند صلاحیت حضور در این مسند را ندارد.

واحد‌های صنفی هم در صورت تکرار تخلف پروانه کسب آن‌ها باید باطل شود تا درس عبرتی شوند برای دیگر واحد‌ها و آن‌ها به این یقین برسند که اگر مرتکب تخلف شوند برخورد‌های مشابه با آن‌ها صورت می‌گیرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.