اخبار نیروی انتظامی استان قزوین ؛

کشف بیش از ۱۸ هزار قرص مخدر / دستگیری ۲ عامل قاچاق کالا

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز دوشنبه دوم اسفند بهمن ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین -  فرمانده انتظامی استان قزوین از اجرای طرح امینت محله محور و دستگیری ۱۴۱ متهم درسطح استان قزوین خبر داد.

سردار علی ابراهیمی در تشریح این خبر بیان داشت: با هدف تأمین امنیت اجتماعی شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح استان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح ۵ کیلو و ۳۱۴ گرم انواع مواد مخدر، ۱۰ دستگاه ترازوی توزین کشف، و ۹۴ نفر معتاد و خرده فروش دستگیرشدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری ۴۵ نفر سارق تصریح کرد:در این طرح تعداد ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه و ۴ دستگاه خودروی سرقتی و ۴۵۰ کیلوگرم کابل و آهن آلات سرقتی نیز کشف شد.

سردار ابراهیمی با بیان اینکه برقراری نظم و امنیت مطلوب و تحقق آن همواره در سرلوحه کار پلیس قرار دارد اظهار داشت: دستگیری ۲ نفر ارازل و اوباش و کشف ۲۶ تیغه سلاح سرد و کشف ۲ قبضه اسلحه شکاری از دیگر توفیقات پلیس در این طرح است.

فرمانده اننظامی استان قزوین تصریح کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری‌ترین برنامه پلیس در حمایت از تولید داخلی به شمار می‌رود و پلیس استان در همین راستا در یک ماهه اخیر ۳ هزار لیتر سوخت و ۳ تن چوب قاچاق کشف و تحویل مراجع ذیصلاح شد.

سردار ابراهیمی هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرد و خاطرنشان کرد: پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی در پیشگیری از سرقت هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

کشف بیش از ۱۸ هزار قرص مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین، از دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۱۸ هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص‌های مخدر در عوارضی قزوین- کرج خبر داد.

سرهنگ فرهاد علی بیگی، بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر از محور‌های مواصلاتی استان، کنترل خودرو‌های عبوری در عوارضی قزوین- کرج را در دستور کار خودر قرار داده و در این خصوص یک دستگاه اتوبوس مسافربری را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن با رعایت موازین شرعی و استفاده از شگرده‌های پلیسی، به یکی از مسافران مشکوک و در بازرسی از وسایل و لوازم همراه او ۱۸ هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص مخدر کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین ادامه داد: ماموران در اقدامی دیگر یک دستگاه اتوبوس مسافربری را متوقف و در بازرسی از آن ۳۵۴ گرم مواد مخدر صنعتی کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

سرهنگ علی بیگی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند، گفت: سوداگران مرگ باید بدانند که هیچ پوشش و لباسی قادر به پنهان کردن چهره ناپاکو نیت شوم آن‌ها نبوده و کارکنان پلیس با تمام قوا در برابر قاچاقچیان خواهند ایستاد.

کشف البسه قاچاق در تاکستان

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان، از دستگیری ۲ قاچاقچی البسه خارجی و کشف ۹۴۵ ثوب البسه قاچاق در آزاد راه قزوین- زنجان خبر داد.

سرهنگ کوروش عزیزی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان تاکستان، حین کنترل خودرو‌های عبوری در آزادراه قزوین- زنجان به یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن، ۹۴۵ ثوب البسه قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود، کشف و ۲ نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار