ساخت قطعات موردنیاز کارخانه آسفالت با مهندسی معکوس

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری کرمان، از ساخت قطعات موردنیاز کارخانه آسفالت با مهندسی معکوس، توسط کارکنان این سازمان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان -  میعاد آشورماهانی، با بیان اینکه کارخانه آسفالت شهرداری، سرمایه ارزشمندی برای شهر کرمان محسوب می‌شود، گفت: یکی از مشکلات در تولید آسفالت، استهلاک قطعات کارخانه آسفالت و عدم امکان تهیه آن‌ها با وجود تحریم‌هاست که این موضوع کارکنان کارخانه را به سمت توانمندی و خودکفایی هدایت کرد.

به گفته او واحد اگزوزفن کارخانه پس از کارکرد بیش از حد در سالیان گذشته، مستهلک شده بود و نیاز به تعویض داشت، اما امکان سفارش و خرید میسر نبود؛ بنابراین، با مهندسی معکوس و آنالیز آلیاژ، با کیفیتی بالاتر تولید شد.

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری، صرفه‌جویی اقتصادی در تولید اگزوزفن را یک‌پنجم هزینه خرید نمونه خارجی آن اعلام کرد و گفت: دیگر قطعات موردنیاز کارخانه نیز شامل حلزونی یا دمنده، پره اگزوزفن، سرند X۱.۵*۴ برای سنگ‌شکن، نوار نقاله متحرک، دستگاه پرس و خط شوفاژ مخازن قیر، در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه، به همت کارکنان کارخانه آسفالت ساخته شد.

آشورماهانی، با اشاره به توانمندی کارکنان کارخانۀ آسفالت شهرداری، گفت: کارکنان این مجموعه در مهندسی معکوس و تعمیر و ساخت قطعات موردنیاز کارخانه آسفالت، در کرمان سرآمد هستند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: آسفالت ، مهندسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار