رسانه نقش به سزایی در ترویج باورهای ایرانی اسلامی دارد

جانشین فرمانده سپاه ثارالله کرمان در بسیج اقشار گفت: رسانه در بالابردن سطح افکار عمومی و ترویج باور‌های ایرانی اسلامی و انقلابی نقش به سزایی ایفا می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - سرهنگ پاداش با گرامیداشت یاد شهدای مقاومت و شهدای رسانه به برگزاری ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اشاره کرد و گفت: کار بسیار مطلوبی صورت گرفته است و این جشنواره نشات گرفته از نقش والای ابوذر در پایه گذاری دین اسلام است.

او به نقش ابوذر در تاریخ اسلام پرداخت و گفت: امروز ما میراث دار افرادی، چون ابوذر هستیم.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در بسیج اقشار در بخش دیگری از سخنان به نقش رسانه در جامعه اشاره کرد و گفت: رسانه در بالابردن سطح افکار عمومی و ترویج باور‌های فرهنگی ایرانی اسلامی و انقلابی نقش به سزایی ایفا می‌کند.

سرهنگ پاداش نقش مطبوعات را در انعکاس بحران ها، ناملایمات، امیدبخشی افراد جامعه، گره گشایی مشکلات مردم و ترویج روحیه مقاومت موثر خواند.

به گفته او مسئولیت اجتماعی رسانه رعایت اصلاح عمومی، توجه به حق مردم، پرهیز از تعریف و تمجید و اخلاق رسانه‌ای با توجه به فرمایش رهبری است.

سرهنگ پاداش جشنواره ابوذر را لیله القدر جامعه رسانه‌ای دانست که می‌تواند تاثیر گذار باشد و از رسانه‌ها خواست جهاد تبیین را  سرلوحه کار خود قرار دهند.

او خواستار ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی، عملیاتی کردن گام دوم انقلاب و شفاف سازی در حوزه عمل کردی در بحث خدمت رسانی شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار