وحیدی گفت: دیپلماسی قوی در مورد حقابه هیرمند در حال پیگیری است و امیدواریم به نتیجه برسد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - احمد وحیدی   امنیت مرزهای این استان را خوب توصیف کرد و  گفت:  امنیت مرزها با حضور سلحشوران ما در نیروهای مسلح و نیروی انتظامی بحمدالله وضعیت خیلی خوبی دارد البته شرارت‌های مرزی همیشه بوده که تاثیر مهمی بر روی امنیت کلان منطقه نداشته است.

 وحیدی می گوید: راجع به اقتصاد مرزنشینان از قبل یکسری طرح‌هایی در ذهن بوده و یکسری کارهایی هم انجام شده   البته همه این اقدامات باید تقویت شود.

او گفت:  با توجه به زمینه‎‌ها و امکانات منطقه سیستان و کارهایی مانند بازارچه های مرزی، تبادلات مرزی و طرح معدن سنگ آهن زمینه اشتغال خیلی خوبی در این منطقه شکل خواهد گرفت.

وزیر کشور  گفت: مساله آب هیرمند   دست ما نیست و دست طرف خارجی است که در این رابطه با آنان در سطوح مختلف صحبت  تاکید و یادآوری تعهدات آن کشور در مورد حقابه شده و همچنان این موضوع در حال پیگیری است و به هر حال در مقاطعی قول‌هایی داده شده ولی به آن قول‌ها آنگونه که داده شده عمل نشده .

 وحیدی در دومین روز سفر به سیستان و بلوچستان روز پنجشنبه از میرجاوه، فرودگاه سراوان، بازارچه‌های مرزی کوهک، پیشین، ریمدان و اقدامات پس از سیل در کنارک بازدید خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۶ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
طالبان مرموزوخطرناک هستند لطفا مجهز باشند
آخرین اخبار