آماده‌باش نوروزی اماکن تاریخی زنجان

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی زنجان گفت: در آستانه ایام نوروزی، یگان حفاظت از آثار تاریخی در استان زنجان به حالت آماده‌باش درآمده است.

 باشگاه خبرنگاران جوان زنجان -  سرهنگ فضلی گفت: موضوع حفاظت از آثار تاریخی یکی از وظایف اصلی این اداره‌کل بوده و تعطیلی ندارد و در طول سال به ویژه در ایام تعطیلات نوروزی با جدیت بیشتری انجام می‌شود.

او گفت: نیرو‌های یگان حفاظت استان زنجان با استقرار شیفت مضاعف به صورت ۲۴ ساعته در ایام تعطیلات نوروز در حوزه ماموریت‌های محوله، پاسخگوی مسافران نورزی خواهند بود که برای مراقبت بهتر از آثار تاریخی همکاری مردم، شورا‌ها و دهیار‌ها در روستا‌های استان زنجان، نیاز اساسی است.

  به گفته فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی زنجان در جهت اجرای مصوبات دستورالعمل‌های نوروزی، تعاملات خوبی با نیروی انتظامی و سایر ارگان‌های مرتبط صورت گرفته که همکاری لازم با این ارگان‌ها می‌تواند در مدیریت بحران و جلوگیری از بروز حوادث ناگوار اثربخشی بالایی داشته باشد.

او می گوید: اکیپ‌هایی از پرسنل یگان حفاظت نیز به منظور حفاظت از آثار تاریخی در قالب گشت‌های سیار، از آثار و تپه‌های تاریخی بازدید خواهند کرد تا از وقوع هر گونه جرایم در آثار، ابنیه و محوطه‌های تاریخی استان زنجان جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.