طرح آماده باش نوروزی مراکز درمانی تامین اجتماعی زنجان اجرا می‌‎شود

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: اجرای طرح آماده‌باش نوروزی مراکز درمانی تامین‌ اجتماعی این استان از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است و تا ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

امیرعباس جراحی علمداری مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: به منظور ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات درمانی سازمان تامین‌اجتماعی در ایام نوروز و برای رفاه حال شهروندان به ویژه بیمه‌شدگان، طرح آماده‌باش نوروزی مراکز درمانی تامین‌اجتماعی این استان در حال اجراست.

وی اضافه کرد: بر این اساس در ایام تعطیلات نوروز بیمارستان‌های امام حسین(ع) زنجان و بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی ابهر، به ارائه خدمت خواهند پرداخت.

جراحی علمداری افزود: متناسب با ظرفیت های مراکز درمانی ساز و کارهای ارائه خدمت به عموم شهروندان و بیمه شدگان تامین اجتماعی همزمان با سراسر کشور ارائه خواهد شد.

مدیر درمان استان زنجان ادامه داد: پیش بینی های لازم در مراکز درمانی انجام و روسای بیمارستان ها به صورت مستمر نحوه ارائه خدمت به بیماران را نظارت و رصد و در خصوص رفع مشکلات احتمالی به سرعت اقدام خواهند کرد.

وی اظهار داشت: طرح آماده باش نوروزی مراکز درمانی استان با نصب پلاکاردهای مخصوص و در مبادی ورودی شهرهای زنجان و ابهر، به مردم در خصوص ارائه خدمات درمانی مدنظر با ذکر نشانی مراکز و خدمات قابل ارائه اطلاع رسانی شده است.

این مسوول یادآور شد: در مراکز درمانی به نحوی برنامه‌ریزی شده که از بروز هرگونه کاستی و اختلال در زمینه خدمت‌رسانی به بیماران به ویژه در بخش اورژانس پیشگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: دفاتر پرستاری بیمارستان امام حسین با شماره تلفن ۳۳۰۱۱۲۳۱ و بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی ابهر با شماره تلفن ۳۵۲۷۹۲۴۷ آماده پاسخگویی به مشکلات احتمالی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.