پویول: بارسلونای ژاوی به زودی ما را شاد می‌کند

مدافع سابق تیم فوتبال بارسلونا از عملکرد این تیم تحت هدایت ژاوی ابراز رضایت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان- کارلوس پویول بازیکن سابق تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا پس از پیروزی این تیم برابر ناپولی و صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا گفت: وقتی مسئولان باشگاه با ژاوی قرارداد بستند، گفتم که بارسلونا قهرمان لالیگا می‌شود. من این تیم (بارسلونا) را دوست دارم و می‌دانم که به زودی ما را شاد می‌کند.

تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا در دور برگشت از مرحله پلی آف لیگ فوتبال اروپا دیشب برابر ناپولی قرار گرفت و در پایان موفق شد این تیم را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست دهد. بارسلونا در بازی رفت با نتیجه یک بر یک متوقف شد و در مجموع با نتیجه ۵ بر ۳ توانست راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.

بعد از اینکه رونالد کومان سرمربی سابق بارسلونا نتوانست نتایج خوبی با این تیم کسب کند، مسئولان این باشگاه اسپانیایی با ژاوی هرناندز بازیکن سابق خود به توافق رسیدند و او بعد از جدا شدن از السد قطر به بارسلونا پیوست. زمانی که ژاوی در بارسلونا بازی می‌کرد با کارلوس پویول مدافع اسپانیایی همبازی بود و توانست به همراه او چندین مقام قهرمانی با بارسلونا به دست آورد.

آخرین بازی ژاوی به عنوان بازیکن در بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر یوونتوس بر می‌گردد که موفق شد به همراه این تیم جام قهرمانی را بالای سر ببرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار