عصبانیت ساری از طارمی؛ او تمارض کرد

سرمربی تیم فوتبال لاتزیو بعد از شکست تیمش برابر پورتو از تصمیم داور برای اعلام پنالتی روی مهدی طارمی به شدت انتقاد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان- مائوریتزیو ساری سرمربی تیم فوتبال لاتزیوی ایتالیا بعد از شکست دیشب برابر پروتوی پرتغال گفت: فکر می‌کنم برای اولین بار بود که شبیه سازی و تمارض در فوتبال، به پنالتی تبدیل می‌شود. داور حین استفاده از VAR نمی‌توانست پنالتی را روی یک تصویر ثابت تعیین کند. پای میلینکوویچ هرگز به سمت طارمی حرکت نکرد، بلکه برعکس این اتفاق رخ داد. 

دیشب در مرحله پلی آف لیگ فوتبال اروپا تیم پورتوی پرتغال در ورزشگاه المپیک رم مهمان لاتزیوی ایتالیا بود که این بازی با نتیجه ۲ - ۲ به پایان رسید. در این بازی ابتدا تیم لاتزیو با گل دقیقه ۱۹ ایموبیله از پورتو پیش افتاد، اما مهدی طارمی در دقیقه ۳۱ از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند.

پنالتی که طارمی زد با واکنش‌های زیادی همراه شد. داور این مسابقه ابتدا سرنگونی طارمی در محوطه جریمه لاتزیو را تمارض تشخیص داد و حتی مهاجم ایران را با کارت زرد جریمه کرد. در ادامه و بعد از بازبینی صحنه داور تصمیمش را تغییر داد و پنالتی به سود پورتو اعلام شد.

در نهایت این بازی با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید، اما پورتو با برد ۲-۱ در بازی رفت، موفق شد صعود خود را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار