قیر رایگان به استان زنجان اختصاص می یابد

نماینده مردم زنجان در مجلس گفت: در صورت افزایش ظرفیت از طریق وزارت نفت، درصد قابل قبولی قیر رایگان برای استان زنجان اختصاص می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - طاهری با اشاره به اینکه شهرداری‌های زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت،  طارم و زنجان از ظرفیت ماده ۵۸ بهره‌مند خواهند شد، گفت: هر ساله مبالغ بسیار خوبی برای این شهرداری‌ها از طریق ظرفیت ماده ۵۸ در نظر گرفته می‌شود.

او با اشاره به اینکه طی بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که اسامی شهرداری‌های آببر، ارمغان خانه، چورزق و نیک پی در لیست ماده ۵۸ قرار ندارد، گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده این شهر‌ها هم از ظرفیت‌های ماده ۵۸ بهره‌مند خواهند شد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه ماشین آتش‌نشانی پیشرفته به استان زنجان اختصاص می یابد، گفت: همچنین تلاش داریم شهر‌های بدون ماشین آتش نشانی هم از این خودرو بهره‌مند شوند.


طاهری همچنین به پیگیری‌های صورت گرفته درباره تامین اعتبارات مورد نیاز برای برخی از پروژه‌های نیمه تمام از محل اعتبارات ملی در زنجان اشاره کرد و گفت: طی سال آینده اتفاقات خوبی در استان  زنجان به ویژه در حوزه پروژه بزرگی، چون سد مشمپا رخ خواهد داد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.