باشگاه واتفورد به دنبال کارمند بدون حقوق!

باشگاه واتفورد انگلیس قصد استخدام چند تحلیلگر را دارد اما حقوقی به این افراد نمی دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان - تیم فوتبال واتفورد انگلیس که این فصل شرایط خوبی در جدول ندارد و یکی از شانس‌های اصلی سقوط به دسته پایین‌تر به حساب می‌آید، برنامه‌هایی در نظر گرفته که شامل استخدام کارمندان برای تحلیل داده‌ها و اطلاعات می‌شود. این افراد در حالی استخدام می‌شوند که هیچ دستمزدی بابت کارشان نمی‌گیرند.

در شرح این شغل در بیانیه باشگاه انگلیسی آمده است: «ظرفیت‌ها تمام وقت هستند، اما ساعات کاری بستگی به زمان بازی‌های تمام تیم‌ها دارد که متغیر است، لطفا توجه داشته باشید که ساعات کاری عصر و آخر هفته الزامی است.»

تصمیم باشگاه واتفورد مبنی بر پرداخت نکردن دستمزد به متقاضیان به شدت در رسانه‌های اجتماعی انگلیس مورد انتقاد قرار گرفته و کاربران شبکه‌های اجتماعی به دستمزد ۳۰ میلیون پوندی یکی از بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه اشاره کرده اند.

یکی از کاربران در واکنش به پرداخت نکردن دستمزد به تحلیلگر‌ها گفت: «شما طبق گزارش‌ها سالانه بیش از ۴ میلیون به موسی سیسوکو می‌پردازید اما نمی خواهید حقوق یک کارمند را بدهید؟»

فرد دیگری هم گفت: «کار تمام وقت حتی در تعطیلات آخر هفته، اما حقوقی بابتش پرداخت نمی‌شود؟»

کاربر دیگر هم با کنایه اینگونه واکنش نشان داد: «این شغل خیلی هیجان انگیز است اما آیا می‌توانم از هیجان برای پر کردن ماشینم استفاده کنم؟ یا کرایه و مالیاتم را بپردازم؟ »


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار