بر اساس ستاد استانی مقابله با کرونا

نحوه فعالیت مدارس در شرایط کرونایی

در اطلاعیه‌ای وضعیت فعالیت مدارس در شهر‌های قرمز، نارنجی، زرد و آبی آذربایجان غربی از روز شنبه ۷ اسفند لغایت پنج شنبه ۱۲ اسفند اعلام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا جزئیات نحوه فعالیت مدارس استان برای هفته آتی (شنبه ۷ لغایت پنج شنبه ۱۲ اسفندماه ۱۴۰۰) بدین شرح می باشد.

در وضعیت *قرمز* و *نارنجی*، دروس عملی هنرستان‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی *حضوری* و تمامی مدارس شهری و روستایی در مقاطع مختلف تحصیلی به مدت یک هفته *غیر حضوری* و در بستر فضای مجازی " شبکه شاد" خواهد بود.

در وضعیت *زرد*  با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و گروه بندی متوازن در مدارس با تراکم بالا، آموزش دانش آموزان به صورت *حضوری* می‌باشد، در صورتی که در مدارسی دانش آموزان در بیش از یک کلاس با علائم کرونا وجود داشته باشند با تشخیص و پیشنهاد *شورای مدرسه* به مدیریت آموزش و پرورش (ابلاغ به ستاد مقابله با کرونای شهرستان و کسب مجوز)، آموزش آن‌ها می‌تواند به صورت غیر حضوری در بستر شاد به مدت یک هفته ادامه داشته باشد.

در وضعیت *آبی* آموزش مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی *حضوری* خواهد بود.

شایان ذکر است ملاک وضعیت رنگ بندی شهرستان‌ها (زرد، نارنجی و قرمز) صرفا ستاد مقابله با بیماری با کرونا و هماهنگی با فرمانداران و بخشداران مناطق است.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.