عرضه اقلام اساسی در ایام عید در کردستان

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت:تامین کالا‌های اساسی به مجموعه جهاد کشاورزی واگذار شده و در این راستا برنامه ریزی‌های لازم برای توزیع مناسب اقلام اساسی در ایام عید انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج   - پیمان اسکندری با بیان اینکه تولید گوشت مرغ در استان بیش از دو برابر نیاز است،گفت: برنامه ریزی برای کالا‌های اساسی بخصوص مرغ، گوشت و برنج انجام شده و برای عید به مقدار فراوان در بازار عرضه خواهد شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت : نظارت بر تامین و عرضه سیب زمینی در بازار افزایش خواهد یافت و جلسات مرتبط با آرد ونان به طور منظم برگزار و تدابیر لازم برای تامین نام مردم استان اندیشیده شده است.

او می گوید: قیمت حبوبات در باید با نظارت‌های مستمر ثابت باشد و کارگروه تنظیم بازار در استانداری کردستان به طور منظم تشکیل وحمایت‌های لازم برای کنترل بازار انجام خواهد شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: در تامین شکر و روغن هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و تا پایان سال اکثر اقلام اساسی در سامانه بازرگام بارگزاری خواهد شد.

اسکندری گفت: برای شب عید سطح عرضه اقلام اساسی بخصوص برنج ومرغ وگوشت برای همه شهرستان‌ها به شدت افزایش خواهد یافت و بازار آرامی را پیش رو خواهیم داشت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.