رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان خبر داد؛

استفاده از پتانسیل فروشگاه های زنجیره ای برای توزیع کالای اساسی در کردستان

اسکندری گفت:توزیع اقلام اساسی با استفاده از پتانسیل فروشگاههای زنجیره ای استان و همچنین سامانه بازرگام ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج  - رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان در جلسه قرار گاه امنیت غذایی استان که با حضور مدیران فروشگاه ای زنجیره استان برگزارشد،گفت: توزیع اقلام اساسی با استفاده از پتانسیل فروشگاههای زنجیره ای استان و همچنین سامانه بازرگام ادامه خواهد داشت و سیاست گذاری برای نحوه توزیع کالاهای اساسی در استان سازمان جهاد کشاورزی است و در این راستا هیچ دستگاه دیگری دخیل نخواهد بود.

پیمان اسکندری  گفت: تولید، توزیع و نظارت بر بازارکالاهای اساسی بر عهده جهاد کشاورزی است و مجموعه جهاد کشاورزی تا ایام ماه مبارک رمضان به صورت شبانه روزی بر این مراحل نظارت خواهد کرد.

او با تاکید بر اینکه سازمان جهاد کشاورزی و فروشگاه های توزیع کالاهای اساسی در استان باید در آماده باش کامل برای ارائه خدمات به همشهریان استان باشند گفت: کالاهای اساسی مثل روغن، برنج، قند، شکر، حبوبات وسایر محصولاتی که مجموعه جهاد کشاورزی تامین خواهد کرد به صورت مداوم در اختیار فروشگاه های زنجیره ای و عاملین توزیع استان قرار خواهد گرفت و نباید هیچ کمبودی در این راستا داشته باشیم.

او از فروشگاه های زنجیره ای استان خواست در کنار اقدامات جهاد کشاورزی با رایزنی با دفتر مرکزی خود نسبت به تامین اقلام اساسی اقدام کنند تا در ایام تعطیلات نوروز مشکلی در تامین کالاها نداشته باشیم.

اسکندری گفت: ایام عید و ماه مبارک رمضان را در پیش داریم و در هر شرایطی باید کالاهای اساسی در استان وجود داشته باشد و فروشگاه های زنجیره ای آماده توزیع این کالاها در استان باشند.

او با بیان این که   بازار مرغ استان آرام است و تا پایان ماه مبارک رمضان هم هیچ مشکلی نخواهیم داشت،گفت: با سودجویان و بر هم زنندگان بازار توزیع کالاهای اساسی در استان به شدت برخورد می کنیم و روند توزیع و قیمت کالاهای اساسی روزانه کنترل خواهد شد.

اسکندری می گوید: انتظار ما این است شبکه های توزیع و فروشگاه ها بازار آرامی را برای ایام نوروز مهیا کنند و کالاهای اساسی را در هر شرایطی در دسترس عموم قرار بدهند.

او گفت: توزیع کالاهای اساسی از طریق فروشگاه های زنجیره ای به منظور نظارت دقیقتر و توزیع عادلانه تر در استان انجام خواهد شد و نظارت ها از طریق سامانه ها موجود در این فروشگاه ها دنبال خواهد شد.

اسکندری گفت: در این ایام باید فروشگا ها امادگی لازم برای جذب کالاهای اساسی را داشته باشند و با سواستفاده های احتمالی، احتکار و گرانفروشی به شدت برخورد می کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.