فرماندار:

مشکلات دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در سلماس رفع شود

فرماندار سلماس گفت: نهاد‌های مسئول با تهیه اطلاعات دقیق از وضعیت دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل، موانع و مشکلات آنان را برطرف و مقدمات آموزش باکیفیت را فراهم کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - کاظم غنی زاده روز شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش سلماس گفت: آموزش در شرایط شیوع کرونا غیرحضوری است، اما با توجه به نیاز جامعه توسعه یافته به انسان سالم و عالم، هیچ دانش آموزی نباید به بهانه شیوع بیماری از آموزش و تحصیل محروم باشد.

غنی زاده گفت: بیش از ۳۴۰ نفر دانش آموز به دلایلی از جمله بدسرپرستی، کار و ازدواج از تحصیل بازمانده اند و آموزش و پرورش،  آن‌ها را برای رفع مشکلات به بهزیستی و اورژانس اجتماعی معرفی می‌کند.

غنی زاده جذب مشارکت خیّران در حوزه آموزش و پرورش را امری مهم تلقی کرد و گفت: در این راستا همکاری‌های بین بخشی لازم است تا بتوانیم نقش خیران را در حوزه آموزش و پرورش جلوه دهیم.

امام جمعه سلماس هم در این جلسه گفت: در سال‌های گذشته و جاری بیش از ۱۲ هزار بسته معیشتی توسط ارگان‌ها جمع آوری و به دست افراد نیازمند رسیده و تا حدی که امکان دارد سعی در برطرف کردن حداقل نیاز‌ها برای اولیای این دانش آموزان بازمانده از تحصیل را داریم.

حجت الاسلام طباطبایی گفت: احساس مسئولیت توسط یک معلم و مربی بزرگترین هدیه خداوند متعال به اوست چرا که هرچقدر این احساس مسوولیت بیشتر باشد، فرد با وجدان بیشتری به کاری که به عهده او گذاشته شده است عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.