۱.۲میلیون ایرانی در نوبت حج تمتع هستند

عضو فراکسیون حج و زیارت مجلس گفت: یک‌میلیون و ۲۰۰هزار نفر در نوبت تشرف به حج تمتع و حدود شش‌میلیون نفر نیز در نوبت اعزام به سفر زیارتی حج عمره هستند.

عضو فراکسیون حج و زیارت مجلس شورای اسلامی گفت: به‌دلیل شیوع کرونا مدت‌هاست سفر‌های زیارتی به‌مقاصد مختلف تعطیل شده است و درخواست بسیاری از مردم کشور راه‌اندازی دوباره این سفر‌های بابرکت است.

سید محمد پاک‌مهر افزود: تاکنون ودیعه‌گذاران حج تمتع به بیش از یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار نفر رسیدند و حدود ۱۵ سال طول می‌کشد که این افراد توفیق زیارت خانه خدا را پیدا کنند.


بیشتر بخوانید


پاکمهر گفت: تعداد ودیعه‌گذاران سفر عمره نیز پنج‌میلیون و ۸۰۰ هزار نفر هستند که مدت‌ها است این سفر نیز به‌دلایل مختلف تعطیل شده است.

عضو فراکسیون حج و زیارت مجلس شورای اسلامی گفت: شیوع بیماری مهلک و بسیار مسری کرونا سد راه بزرگترین اجتماع‌های زیارتی سرزمین وحی و عتبات شده است. امیدواریم در ایام سال جدید٬ سفر‌های زیارتی عتبات عالیات عراق و سوریه برقرار شود.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی درباره نیاز استان خراسان شمالی به راه‌اندازی زیرساخت‌های مورد نیاز اداری بیان داشت: امیدواریم با سفر رئیس جدید سازمان حج و زیارت٬ شاهد کلنگ‌زنی ساختمان حج و زیارت استان خراسان شمالی باشیم.

منبع: تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میرغلامعلی خشکنابیa
۰۹:۲۹ ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
با سلام خسته نباشید در حدود شانرده سال گذشته
بازهم وعده و بازهم تکرار هم همان حرفهها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
دوسال است که حج خانه خدا بخاطر کرونا تعطیل شده !بنده وصدها هزار نفر دیگر چرا بعد 14سال نوبت حجمان هنوز نرسیده
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی جمالی
۱۸:۴۹ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
خدا لعنت تون کنه آنقدر نبردین مکه که بابام از این دنیا رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
آقایون مسئولان شما چند بار حج رفتید ولی مردمی که در جوانی ثبت نام کرون و حالا نزدیک پیر شدن هستن چه بروید با هم سازش کنید و راه حج را باز کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
اینا از خداشون است راه باز بشه چرا که اولا پول خمس گیرشان میاد پول ودیعه ها دارند می خورند حج ۲ملیونی حالا شده صد ملیون پول هواپیما و...ازت می گیرن واکسن وووو