انجام بیش از ۶۵ هزار مورد بازرسی از بازار کردستان

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: ۶۵ هزار و ۳۸۷ مورد بازرسی امسال از واحد‌های صنفی و غیرصنفی موجود در بازار استان انجام شده.

فرزاد سردارزاده گفت: در ۶۵ هزار و ۳۸۷ مورد بازرسی امسال توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن وتجارت استان سه هزار و ۴۲۰ پرونده تخلفات تشکیل شده است.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: تعداد تخلف‌های احراز شده در این بازرسی‌ها سه هزار و ۹۶۲ مورداست که ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده برای این تعداد تخلف در بازار استان ۳۵۹ میلیارد و ۳۳ میلیون و ۵۴۱ هزار ریال کی باشد.

به گفته او از مجموع پرونده‌های تشکیل شده یک هزار و ۴۸۸ پرونده منتهی به صدور حکم شده که ۱۵۹ مورد آن حکم برائت و یک هزار و ۳۲۹ مورد هم محکوم به جزای نقدی شدند.

سردارزاده گفت: علاوه بر موارد مذکور ۲ هزار و ۳۵۰ مورد گشت مشترک از بازار استان هم در این مدت انجام شده که در نتیجه آن ۷۳۸ پرونده تخلف به ارزش ۱۵ میلیارد و ۲۴۹ میلیون ریال تشکیل شده است.

تماس تلفنی مردم از طریق شماره ۱۲۴ قابل انجام است و این سامانه تلفنی بطور شبانه روزی برای دریافت شکایت، انتقادات، پیشنهادات و نظارت مردمی فعال است و شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف اقتصادی در راستای عدم درج قیمت، صدور فاکتور، تقلب، گرانفروشی را از این طریق اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.