استاندار کردستان مطرح کرد؛

لزوم تشدید نظارت‌ بر بازار کردستان برای کنترل قیمت ها

زارعی کوشا بر تشدید نظارت‌ها بر بازار کردستان تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های عضو ستاد تنظیم بازار به طور مستمر بر کنترل قیمت‌ها نظارت داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج   - استاندار کردستان در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان، گفت:جهاد کشاورزی مسئول تنظیم بازار قیمت محصولات کشاورزی است لذا باید بر قیمت‌ها اشراف کامل داشته باشند و بازار را رصد کنند.

زارعی کوشا گفت:بسیار جدی در بحث نظارت بر بازار ورود خواهیم کرد چرا که مسئله معیشت مردم مطرح است و در عین حال باید حقوق تولیدکننده، توزیع‌کننده و مصرف کننده نیز رعایت شود.

او می گوید: در سطح کلان و در وزارت صمت، طرح‌های خوبی برای حذف واسطه‌ها و اصلاح فرآیندها در دستور کار قرار دارد و انتظار می‌رود که این مهم در کردستان هم ادامه داشته باشد.

استاندار کردستان با اشاره به بالا‌تر بودن نرخ تورم در کردستان نسبت به میانگین کشوری، از تیم مدیریتی جدید استان خواست با ورود کارشناسی به موضوع، دلایل این امر را بررسی کنند.

زارعی کوشا همچنین خواستار بازطراحی در تنظیم بازار و نظارت شخص مدیران بر بازار و گزارش مستند توسط رسانه‌ها شد.

او در خصوص انتشار گزارش‌های غیرواقعی توسط برخی رسانه‌ها، تاکید کرد: رسالت اصلی حاکمیت، تامین امنیت و سلامت جامعه است و اگر رسانه‌ای یا یک شبکه اجتماعی با انتشار گزارش دروغ، امنیت روانی جامعه را به خطر بیاندازد باید با آن برخورد شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.