دولت به دنبال کاهش تورم در کشور

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد و دارایی گفت: تمام تلاش دولت به دنبال کاهش قیمت ها و کمتر شدن دردهای مردم بر اثر تورم وگرانی است.

 سلمانی گفت: در واقع تمام دولتمردان به دنبال این هستند که رونق تولید و تامین مالی پایدار و ارزان قیمت در داخل ایجاد شده و سرمایه گذار ما احساس امنیت بکند.

او می گوید: در حوزه های بازار سرمایه، بورس، گمرک و امور مالیاتی اتفاقات خوبی  در کشور رقم خواهد خورد.

سلمانی گفت: در واقع در این دوره تحولی دولت کمک به معیشت و منزلت مردم از اولویت های برنامه ها است و ما نیز آمده ایم تا باری از دوش مردم برداریم.

معاون وزیر اقتصاد و دارایی گفت: در چند سال گذشته به دلیل رکود اقتصادی و تورم بالا مردم شرایط سختی را تحمل کردند که تمام اینها ناشی از ساختار ناموزون سیستم های اقتصادی کشور و تحریم های یکجانبه و ظالمانه بین المللی بوده است.

او گفت: در کنار این سه مولفه ضعف مدیریت کشور را نیز باید به آن اضافه کرد، شاید تحریم های ظالمانه سهم اندکی در این رکود اقتصادی، تورم و توقف تولید داشته باشد اما ضعف در مدیریت داخل کشور به مراتب سهم آن بیشتر است.

سلمانی گفت: این در حالی است که در چند سال گذشته نتوانستیم وابستگی و اداره امور کشور را به درآمدهای نفتی را کمتر کرده و به جای آن از توان تولید داخل استفاده کنیم و تولید را رونق بخشیده و از همین محل تولید، سهم دولت را به عنوان درآمد پاک مالیاتی بگیریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.