الزام شهرداری‌های قزوین برای پرداخت هزینه‌های درمان معتادان متجاهر

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان قزوین گفت: شهرداری‌ها باید هزینه‌های درمانی معتادان متجاهر را پرداخت کنند تا بتوان برای ساماندهی این افراد اقدام کرد.

علی رحمانی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان قزوین در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان تاکستان گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته اقدامات موثری برای توسعه مراکز درمان و افزایش ظرفیت مراکز در سطح استان انجام شده است و باید دستگاه‌های دیگر از جمله شهرداری‌ها با تخصیص اعتبار، همکاری‌های لازم را برای حفظ و نگهداری این مراکز داشته باشند.

موفقیت در مبارزه با موادمخدر مستلزم همراهی و همکاری مجدانه همه دستگاه‌های عضو شورا است و بی توجهی به ظرفیت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد در این زمینه موجب تاخیر در رسیدن به نتایج مورد نظر خواهد شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان قزوین با اشاره به مساعدت و همکاری‌های صورت گرفته دبیرخانه شورا با سازمان‌های مردم نهاد با امضای تفاهمنامه همکاری گفت: می‌توان با استفاده از این ظرفیت، اجرای برنامه‌های فرهنگی و پیشگیرانه را در محلات آلوده استان در دستور کار قرار داد.

رحمانی در ادامه با اشاره به افتتاح مرکز جمعیت احیای انسانی "کنگره ۶۰" در شهر تاکستان، تأکید کرد: حمایت دستگاه‌ها در پیشبرد اهداف این سازمان مردمی ضروری است تا پاکی مددجویان آن از مصرف موادمخدر تداوم یابد.

استان قزوین ۲۸شهرداری دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.