افشای اطلاعاتی درباره گوشی های ۵G سامسونگ

شرکت سامسونگ از گلکسی M۳۳ و M۲۳ با قابلیت اتصال اینترنت ۵G رونمایی کرد.

سامسونگ به طور رسمی از دستگاه‌های مقرون به صرفه آینده خود رونمایی و برخی از خصوصیات آن‌ها را فاش کرد.

به گزارش سایت gizmochina؛  شرکت سامسونگ، به تازگی از دو گوشی هوشمند جدید خود با نام‌های M۳۳، ۵G، Galaxy M۲۳، ۵G رونمایی کرد. در ادامه به خصوصیات این دو گوشی می‌پردازیم.

گلکسی M۳۳، ۵G

گلکسی M۳۳، ۵G صفحه نمایش ۶.۶ اینچی LCD را ارائه می‌دهد. این گوشی دارای یک دوربین چهارگانه در پشت دستگاه با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی f/۱.۸، دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی f/۲.۲، سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی، دوربین ۲ مگاپیکسل با f/۲.۴ و برای عکس‌های سلفی، دوربین ۸ مگاپیکسلی است.

گلکسی M33 5G

گوشی جدید سامسونگ در دو نسخه رم ۶ و ۸ گیگابایتی عرضه می‌شود و حافظه داخلی آن ۱۲۸ گیگابایت است. این دستگاه دارای باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود و از رابط کاربری One UI ۴.۱ مبتنی بر اندروید ۱۲ استفاده می‌کند. سنسور‌های موجود در دستگاه شامل شتاب سنج، حسگر اثر انگشت، سنسور ژئومغناطیسی، سنسور ژیروسکوپ، سنسور نور مجازی، حسگر مجازی و حسگر مجاورت هستند. این گوشی در رنگ‌های سبز، آبی و قهوه‌ای برای خرید در دسترس خواهد بود.

گلکسی M۲۳

گفته شده، گلکسی M۲۳ دارای دوربین سه گانه تراز عمودی است. در جلو یک صفحه نمایش صاف با حاشیه‌های ضخیم و یک بریدگی قطره‌ای وجود دارد. گلکسی M۲۳ دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی TFT LCD با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ است، اما گفته می‌شود که نمایشگر تا ۱۲۰ هرتز نرخ تازه سازی ارائه می‌دهد.

گلکسی M۲۳ دارای سنسور دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی f/۱.۸، همراه با دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی f/۲.۲ و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی f/۲.۴ است. گفته می‌شود سنسور دوربین اصلی از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) پشتیبانی می‌کند. برای سلفی، دوربین ۸ مگاپیکسلی f/۲.۲ داریم.

 گلکسی M23
گوشی جدید سامسونگ از تراشه کوالکام اسپندراگون استفاده می‌کند. همچنین از طریق اسلات کارت microSD تا ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی را افزایش می‌دهد. این دستگاه دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است و دارای رابط کاربری One UI ۴.۱ مبتنی بر اندروید ۱۲ است. برای امنیت، سامسونگ یک حسگر اثر انگشت را ارائه کرده که احتمالاً در کنار گوشی هوشمند نصب شده است. این دستگاه در رنگ‌های سبز عمیق و آبی روشن برای خرید در دسترس خواهد بود.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار