۱۳۲ مجرم در گچساران دستگیر شدند

سرپرست فرماندهی انتظامی گچساران گفت: در هفتمین مرحله از طرح ارتقای امنیت اجتماعی که امسال به مدت ۷۸روز اجرا شد ۱۳۲ مجرم در این شهرستان دستگیر شدند.

ارسلان خادمیان گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی مأموران ۲ قاچاقچی، ۱۴ معتاد و ۳ تن از اراذل و اوباش را دستگیر کردند و ۱۱۰ دستگاه خودرو و همچنین چهار دستگاه موتورسیکلت توقیف شد.

او می گوید: همچنین در مدت زمان یاد شده ۱۷ تن به جرم سرقت و ۹۶ تن به دلیل ارتکاب سایر جرایم مختلف دستگیر شدند و حکم جلب اجرا شد.

خادمیان  گفت: ماموران انتظامی گچساران از مجرمان دستگیر شده در هفتمین مرحله طرح امنیت اجتماعی ۲۱ قبضه اسلحه و ۸۰ قبضه سلاح سرد کشف و ضبط کردند.

به گفته سرپرست فرماندهی انتظامی گچساران، با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در این مرحله از طرح ارتقای امنیت اجتماعی از ۵۳ واحد صنفی بازدید و تعداد چهار واحد صنفی پلمب شد.

او با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی برابر قانون برای افزایش سطح امنیت و آرامش مردم  شهرستان گچساران در امسال همچنان ادامه دارد.

خادمیان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح های مختلف انتظامی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه جرایم و ناهنجاری های اجتماعی در شهرستان موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.