مسئول بنیاد مهدویت آذربایجان غربی

انقلاب اسلامی نقطه شروع انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) است

مسئول بنیاد مهدویت آذربایجان غربی گفت: انقلاب اسلامی نقطه شروع انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) است.

حجت الاسلام رضا میرزایی گفت: همه ما مدیون امام زمان علیه السلام هستیم و در روایات به اهمیت لزوم وجود امام در هر عصری اشاره و تاکید شده است و بلا‌ها در سایه وجود حضرت ولیعصر (عج) دفع می‌شود.

مسئول بنیاد مهدویت آذربایجان‌غربی می گوید: کسانی که در مسیر خدمت به امام زمان باشند مشمول دعای حضرت خواهند بود و اگر بتوانیم لبخند رضایت را بر لبان امام زمان (عج) بنشانیم، وظیفه خود را انجام داده‌ایم.

حجت الاسلام میرزایی گفت: انقلاب اسلامی و امام راحل دیدگاه‌ها به امام زمان (عج) را ارتقا داد و قبل از انقلاب مهدویت نهایتاً در دیدگاه حجتیه محدود شده بود و آن‌ها در مسائل حکومتی ورد نمی‌کردند و امروز هم عده‌ای فقط این امر را در مسئله نیمه شعبان خلاصه می‌کنند و در آن روز هم صرفاً با برگزاری یک مراسم استغاثه کار را تمام شده می‌دانند و حال آنکه معنای انتظار حرکت و زمینه سازی برای ظهور است.

او گفت: مقام معظم رهبری هم در بیانیه گام دوم جمهوری اسلامی را زمینه ساز ظهور بیان می‌کنند و لازم است این مسئله به درستی تبیین شود و باید حرکت به سمت ظهور نسل جدیدی تربیت شود و در بحث و سخنرانی‌هایمان مهدویت نمود پیدا کند.

مسئول بنیاد مهدویت آذربایجان‌غربی می گوید: هر مدیری که دید تمدنی نداشته باشد و حرکتش در جهت زمینه‌سازی ظهور نباشد حق ندارد مدیر جامعه اسلامی باشد.

او در ادامه با اشاره به برگزاری دوره‌های مربی مهدویت در آذربایجان‌غربی گفت: در ایام ولادت حضرت امام زمان (عج) در هفت مسجد در نقاط مختلف شهر ارومیه به مدت یک هفته مراسم جشن از سوی بنیاد مهدویت برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.