رهاسازی ۱۰ هکتار از حریم و بستر رودخانه‌ها در سپیدان

معاون حفاظت و بهره‌برداری آب منطقه‌ای فارس گفت: تاکنون بالغ بر ۱۰ هکتار از اراضی حریم و بستر رودخانه در شهرستان سپیدان، آزادسازی شده است.

کرامت‌الله کریمی‌مزیدی در حاشیه بازدید از روند آزادسازی حریم و بستر رودخانه در منطقه چله گاه سپیدان، گفت: اجرای احکام و دستورات قضایی اخذ شده در خصوص آزادسازی تصرفات بستر و حریم رودخانه‌ها از صبح روز یکشنبه ۱۵ اسفند آغاز شده و تاکنون ۱۰ هکتار (حدود ۴ کیلومتر) از این اراضی آزاد شده است.

به گفته او، عملیات آزادسازی به صورت جهادی و پس از هماهنگی‌های لازم و صدور ابلاغ اکیپ ویژه توسط مدیرعامل شرکت متشکل از کارشناسان خبره سه نفره در معیت نماینده دادستان و نیرو‌های انتظامی در حال انجام وظیفه هستند.

کریمی مزیدی از دستگاه‌های اجرایی و افراد حقیقی که به بستر و حریم رودخانه‌های سراسر استان فارس تجاوز و در این مناطق ساخت و ساز کرده اند خواست که راسا نسبت به رهاسازی متصرفات اقدام کنند.

معاون آب منطقه‌ای فارس گفت: در صورتی که دستگاه‌های دولتی و اشخاص حقیقی و حقوقی راسا اقدام به رفع تصرف نکنند، با اخذ دستور قضایی اقدام لازم انجام و متصرف به دستگاه قضایی معرفی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار