امام جمعه شهرکرد:

تقویت جایگاه امر به معروف و نهی از منکر از آسیب به انقلاب جلوگیری می‌کند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه امر به معروف عامل پیش برنده انقلاب است، گفت: تقویت جایگاه ستاد امر به معروف و نهی از منکر از بروز آسیب به انقلاب اسلامی جلوگیری می‌کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام امروز یکشنبه در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری گفت: انتظار می‌رود این ستاد همواره در صحنه و میدان حضور داشته باشد چرا که اقدام این ستاد در عرصه پیشگیری قابل‌توجه است و پیشگیری از به وجود آمدن آسیب‌ها و مشکلات می‌تواند مصونیت لازم را در جامعه ایجاد کند.

لازم است تمامی دستگاه‌ها و افراد با فعال کردن کمیته‌های کارشناسی و پاسخگویی به مکاتبات و درخواست‌ها به یاری دبیرخانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر بیایند و هر آنچه می‌توانند آن را تقویت کند.

اگر جایگاه ستاد امر به معروف و نهی از منکر کمرنگ شود امکان دارد آسیبی متوجه انقلاب اسلامی شود و کار اصلی ستاد این است که این امر الهی را زنده و پویا نگه دارد.


بیشتر بخوانید


اعضای ستاد با انگیزه در صحنه حاضر شوند و دبیرخانه را یاری دهند، دبیرخانه نیز باید اهداف ستاد را با جدیت و به طور مستمر دنبال کند.

نکونام در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برخی می‌خواهند اصل حجاب را زیر سوال ببرند و آن را به عنوان یک ارزش نادیده بگیرند، اما مقام معظم رهبری با تاکید بر ارزشی بودن حجاب و با استناد به فرمان امام راحل (ره) برخورد با بی‌حجابی را مهم دانستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.