اقدام پلیس در متوقف کردن خودروها برای عبور سمورها + فیلم

ویدئویی که پلیس سنگاپور در آن در اقدامی جالب خودروها را برای عبور سمورها از خیابان متوقف می کند مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

در این ویدئو این افسر پلیس رانندگی سنگاپور به وسط خیابان آمده و با اشاره دست خودرو‌ها را در پشت خط در سمت دیگر چهارراه متوقف می‌کند. لحظاتی بعد دسته‌ای از سمور‌ها از خیابان شلوغ اورچارد عبور می‌کنند. بنا به گزارش Mashable این ویدئو پس از انتشار در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی داغ شد.

در ویدئویی که توسط یکی از رانندگان و همچنین دوربین خیابان تهیه شده یک خانواده شامل ۱۶ سمور در حال عبور از خیابان دیده می‌شوند. در همین هنگام چراغ راهنما در سمت دیگر خیابان قرمز است. مامور پلیس پس از وارد شدن به خیابان به خودرو‌ها علامت می‌دهد تا سرعت خود را کاهش داده و متوقف شوند. او سپس در وسط خیابان ایستاده و عبور و مرور خودرو‌ها را در چهارراه متوقف می‌کند.


بیشتر بخوانید


یکی از کاربران محلی با انتشار این ویدئو در توئیتر نوشت: «سمور‌های بومی ما در حال عبور از خیابان بودند. تشکر از پلیس رانندگی ما که محیطی امن را برای آن‌ها فراهم کرد تا با ایمنی کامل از خیابان رد شوند.» کاربران شبکه‌های اجتماعی با دیدن این ویدئو، اقدام این مامور پلیس رانندگی را مورد تحسین قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «واقعا برایم بسیار جالب بود. همه ما نیاز داریم تا با دیدن چنین صحنه‌هایی از حیوانات مراقبت کنیم.» کاربر دیگر نوشت: «واقعا صحنه زیبایی بود. کار این مامور انسانی و زیبا بود. برای او احترام زیادی قائلم.»

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.