مهم‌ترین حوادث قزوین امروز دوشنبه بیست و سوم اسفند۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ محمد علی فرهودی رئیس پلیس فتا استان گفت: برابر ارجاع یک فقره پرونده قضایی، با موضوع کلاهبرداری اینترنتی از طریق ارسال پیامک ثبت شکوائیه و برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شاکی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

در تحقیقات ماموران مشخص شد، شاکی پس از دریافت پیامک ثبت شکوائیه اقدام به نصب نرم افزار ثنا، از طریق لینک ارسالی در پیام کرده و پس از انجام روند ثبت نام و در حالی که برای پرداخت کارمزد وارد درگاه اینترنتی شده، مبلغ ۴۴ میلیون ریال از حساب او برداشت شده است.

ماموران با اقدامات اطلاعاتی و شگرده‌های پلیسی متوجه شدند که فرد کلاهبردار اقدام به خرید اینترنتی یک دستگاه گوشی موبایل از حساب شاکی کرده، که بلافاصله با هماهنگی قضایی سفارش لغو و مبلغ به حساب شاکی عودت داده شد.

سرهنگ فرهودی ضمن تاکید بر اینکه هیچ یک از سازمان‌ها و نهاده‌های دولتی اقدام به ارسال پیام با شماره شخصی به مخاطبین نمی‌کنند، گفت: پلیس فتا با تمام توان آماده خدمت‌رسانی در فضای مجازی بوده و شهروندان می‌توانند در صورت مواجهه با هر مشکلی در فضای مجازی مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با ما در میان بگذارند.

محموله موادمحترقه به ضیافت چهارشنبه سوری نرسید

فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان، حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و پس از تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.

سردار ابراهیمی گفت: در بازرسی از خودرو ۲۲۳ هزار عدد انواع مواد محترقه قاچاق کشف شد.

کشف بیش از ۱۸ هزار عدد مواد محترقه در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یکی از دست فروشان که در حال فروش مواد محترقه بود مضنون و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ بیژن خدایی گفت: فرد بلافاصله با مشاهده ماموران از محل متواری شده، که در بازرسی از وسایل و لوازم همراه او ۱۷ هزار ۲۵۰ عدد مواد محترقه غیرمجاز کشف شد.

در اقدامی دیگر ماموران کلانتری ۲۰ اقبالیه حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به چند نفر افراد جوان که در حال خرید و فروش مواد محترقه بودند مشکوک شده و برای بررسی بشتر وارد عمل شدند.

سرهنگ خدایی با اشاره به اینکه افراد با مشاهده ماموران از محل متواری شدند، گفت: در بازرسی از وسایل و لوازم آن‌ها هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز کشف شد.

توقیف سمند حامل سیگار قاچاق در "قزوین"

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی هنگام گشت‌زنی در اتوبان زنجان- قزوین نزدیک عوارضی شماره ۳ به یک سواری سمند مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

سرهنگ مهدی حاجیان راد گفت: ماموران در بررسی‌های اولیه متوجه شدند که خودرو حامل تعداد زیادی سیگار خارجی و قاچاق است که با هماهنگی قضائی خودرو را توقیف و به پلیس امنیت اقتصادی استان منتقل کردند.

سرهنگ حاجیان راد با بیان اینکه در بازرسی خودرو توقیفی ۸۹ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار خارجی و قاچاق کشف شد، گفت:کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۴۵۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

کشف هزار و ۶۸۰ قوطی نوشیدنی قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان تاکستان حین کنترل خودرو‌های عبوری در آزاده راه"قزوین-زنجان" به یک دستگاه خودرو آریسان مشکوک شدند و در بازرسی از ان هزار و ۶۸۰ قوطی نوشابه انرژی زای قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود، کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

سرهنگ کوروش عزیزی گفت: ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۸۴۰ میلیون ریال برآورد شده است

مامور پلیس چک ۲ میلیاردی را به صاحبش برگرداند

رئیس بازرسی فرمانده انتظامی استان گفت: ستوانیکم علی پناهی از کارکنان یگان امداد شهرستان قزوین، حین گشت زنی در سطح حوزه اسحفاظی یک فقره چک حامل به مبلغ ۲ میلیارد ریال را پیدا می‌کند.

سرهنگ حمزه شایان مهر گفت: مامور وظیفه شناس پس از استعلام از بانک صادر کننده دسته چک، فرد مورد نظر را شناسایی و چک را طی صورتجلسه ای، در دفتر فرماندهی شهرستان قزوین به او تحویل می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.