برترین‌های جشنواره ابوذر آذربایجان غربی معرفی شدند

در اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان غربی از ۲۱ نفر برتر این جشنواره تجلیل شد.

مسئول بسیج رسانه آذربایجان غربی در آیین اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان غربی که در سالن نیلوفر ارومیه برگزار شد، گفت: این جشنواره از اول دی ماه تا ۲۲ بهمن در ۹ قالب و ۱۰ محور کار خود را آغاز کرد، و ۲۸۹ اثر به جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان ارسال شده بود که از بین آن‌ها ۱۲۹ اثر به هیئت داوری ارسال شد و ۲۱ تفر رتبه برتر استانی را کسب کردند.

یاشار کافی مولا می گوید: از بین آثار راه یافته به جشنواره استانی ۸ اثر اول به جشنواره کشوری راه یافتند که آقای سجاد کریمی در قالب کلیپ و مستند با ساخت " مثلث مرگ" رتبه اول کشوری را کسب کرد.

به گفته  مسئول بسیج رسانه آذربایجان غربی هیچ اداره و سازمانی در جشنواره رسانه‌ای ابوذر ما را همراهی نکرد و بسیج رسانه به تنهایی این جشنوراه ر ا برگزار کرد.

در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان غربی مهدی رضوی، بر استفاده از ظرفیت های رسانه‌ها برای جهاد تبیین، تاکید کرد و گفت: نباید اجازه داد با افراط و تفریط عده‌ای به اعتقادات مردم آسیب بزنند و امروز یکی از نقشه‌های دشمن استفاده از ظرفیت رسانه‌های جمعی برای ضربه به اعتقادات مردم است.

معاون اجرایی سپاه شهدا آذربایجان‌غربی می گوید: بنابر فرمایش رهبر انقلاب، امروز دشمن یک امپراطوری رسانه‌ای درست کرده و اخبار را به میل خود منتشر می‌کند و ادعای بی طرفی هم دارد در حالی که در کشور‌های غربی استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای مستلزم هزینه است، اما بیش از ۱۲۰ شبکه ماهواره‌ای شب و روز به زبان فارسی رایگان برنامه تولید می‌کنند و هدف آن‌ها ضربه به انقلاب اسلامی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.