مسئولان به رفع مشکلات جوانان اهتمام کنند

امام جمعه خرمشهر بر لزوم اهتمام مسئولان برای رفع مشکلات مردم تاکید و عمل کردن جهادی وار در این زمینه را خواستار شد.

حجت الاسلام عادل پور امام جمعه خرمشهر در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته به سفر روز گذشته رئیس جمهور  به خرمشهر اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور تمام دغدغه‌های مسئولان را شنیدند، و عکس العمل وی این بود که ما مدیون مردم وفادار آبادان و خرمشهر هستیم و نسبت به این اوضاع راضی نیستیم و اولویت ما حل مشکل بیکاری و بومی گزینی بوده است.

او همچنین لزوم داشتن عزم جدی برای رفع دوگانگی حاکمیتی در منطقه آزاد اروند را دیگر تاکید‌های آیت الله رئیسی در این سقر و صدور دستور تشکیل کارگروه برای رفع مشکلات آبادان و خرمشهر را از دستاورد‌های سفر وی برشمرد.

خطیب جمعه خرمشهر در ادامه ولادت امام زمان (عج) و روز سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات را یادآور شد و گفت: این‌ها در واقع سربازان خوشنام امام زمان هستند و تلاش‌های این عزیزان ثمر آن مبارزه با فساد و ایجاد امنیت و اقدامات بسیار گسترده‌ای انجام شده بوده است که به خاطر ملاحظاتی رسانه‌ای نمی‌شود.

حجت الاسلام عادل پور در ادامه با اشاره به موشک باران کردن مرکز جاسوسی رژیم صهیونیستی در عراق توسط سپاه پاسداران این اقدام را تایید و حمایت کرد.

او گفت: به دشمن اعلام می‌کنیم که صبر راهبردی ما تمام شده و همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر یکی بزنید ۱۰ تا خورده اید.

محکومیت اعدام ۸۱ نفر از شیعیان توسط ال سعود از دیگر بیانات امام جمعه خرمشهر بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.