بازرسی بیش از ۳ هزار واحد صنفی در استان اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: بیش از ۳ هزار واحد صنفی تولید، توزیعی و خدماتی در سطح استان مورد بازرسی قرار گرفته است.

رامین صادقی گفت: در اجرای طرح نظارتی ویژه پایان سال ۳ هزار و ۱۵۹ مورد از واحد‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی در سطح استان اردبیل بازرسی شده که در این مدت برای ۱۹۳ واحد صنفی متخلف تشکیل پرونده شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل می‌گوید: ارسال پرونده متخلفان پس از انجام تحقیقات تکمیلی و بررسی‌های کارشناسی به ارزش ۴۸ میلیارد و ۵۰۴ میلیون و ۱۳۰ هزار و ۹۷۰ ریال به تعزیرات حکومتی و انجام ۳۲ مورد گشت مشترک با ارگان‌های ذیربط از افدامات این طرح می‌باشد.

صادقی گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل برحسب رسالت سازمانی، در راستای تنظیم بازار و تعادل قیمت‌ها به منظور افزایش رفاه عمومی در ایام پایان سال با بهره مندی از پتانسیل‌های زیرمجموعه صنعت، معدن و تجارت و مکانیزم‌های نظارتی بر نحوه توزیع و عرضه مایحتاج عمومی و کالا‌های ضروری در شبکه‌های صنفی نظارت کامل دارد.

او می‌گوید: تشکیل جلسات کمیسیون تنظیم بازار با حضور اعضای جلسه و مدیران شبکه‌های تامین و توزیع و روسای سازمان‌های صنفی، شرکت پشتیبانی امور دام، در خصوص تهیه و توزیع کالا‌های منتخب و خاص ضروری (برنج، شکر، روغن نباتی، گوشت مرغ و گوشت منجمد، پرتقال تامسون، سیب قرمز و...) با تدابیر مناسب و هماهنگ با مشارکت دستگاه‌های مذکور اتخاذ گردید و با عرضه کالا‌های مصرفی و مورد نیاز و بلحاظ وفور آن، اشباع منطقی بازار روند متعادل را در ایام پایان سال پشت سر گذاشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در پایان از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، عدم نصب قیمت بر روی کالا، عدم صدور فاکتور، احتکار، کم فروشی و ... گزارش و یا شکایات خود را بصورت تلفنی، کتبی و یا حضوری از طریق اداره مشارکت‌های مردمی سازمان (۱۲۴) ارائه کنند تا بازرسین سازمان در اسرع وقت نسبت به بررسی موضوع اقدام کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.