افزایش بهای نفت خام در آخرین معاملات بازار جهانی

در پی تمایل اروپا برای پیوستن به تحریم روسیه و حملات به تاسیسات نفتی عربستان، بهای هر بشکه نفت برنت دریای شمال به بیش از ۱۱۰ دلار رسید.

به گزارش رویترز، قیمت نفت روز دوشنبه حدود ۳ دلار جهش کرد و برنت به بالای ۱۱۰ دلار در هر بشکه رسید، زیرا کشور‌های اتحادیه اروپا به فکر پیوستن به آمریکا در تحریم نفتی روسیه هستند، در حالی که حمله آخر هفته به تاسیسات نفتی عربستان سعودی نیز باعث نگرانی شده است.

پایگاه اینترنتی اویل پرایس بهای نفت در بازار معاملات نفتی جهان را تا ساعت ۰۷:۰۰ بامداد روز دوشنبه ۲۱ مارس ۲۰۲۲ به وقت تهران به شرح زیر اعلام کرد: بهای هر بشکه نفت خام سبک و شیرین وست تگزاس اینترمدیت آمریکا (WTI) با سه دلار و سه صدم سنت معادل ۲ ممیز ۸۹ صدم درصد افزایش نسبت به معاملات ساعات گذشته، به ۱۰۷ دلار و ۷۳ سنت رسید.

بهای هر بشکه نفت برنت دریای شمال نیز با ۲ دلار و ۹۵ سنت معادل دو ممیز ۷۳ صدم درصد افزایش نسبت به معاملات ساعات قبل، به ۱۱۰ دلار و ۸۸ سنت رسید.

بهای سبد نفت اوپک (انواع مختلف نفت خامی که توسط کشور‌های عضو اوپک تولید می‌شود) با ۹ دهم سنت معادل ۸۶ صدم درصد افزایش نسبت به معاملات ساعات گذشته، به ۱۰۴ دلار و ۹۶ سنت رسید.

پایگاه اینترنتی اویل پرایس همچنین بهای نفت در بازار معاملات نفتی جهان را تا ساعت ۱۳:۰۰ روز دوشنبه ۲۱ مارس ۲۰۲۲ به وقت تهران به شرح زیر اعلام کرد:

بهای هر بشکه نفت خام سبک و شیرین وست تگزاس اینترمدیت آمریکا (WTI) با سه دلار و ۶۵ سنت معادل ۳ ممیز ۸۷ صدم درصد افزایش نسبت به معاملات ساعات گذشته، به ۱۰۸ دلار و ۵۷ سنت رسید.

بهای هر بشکه نفت برنت دریای شمال نیز با ۳ دلار و ۳۷ سنت معادل سه ممیز ۱۲ صدم درصد افزایش نسبت به معاملات ساعات قبل، به ۱۱۱ دلار و ۳۰ سنت رسید.

بهای سبد نفت اوپک (انواع مختلف نفت خامی که توسط کشور‌های عضو اوپک تولید می‌شود) با ۹ دهم سنت معادل ۸۶ صدم درصد افزایش نسبت به معاملات چهار روز گذشته همچنان بدون تغییر است و به ۱۰۴ دلار و ۹۶ سنت رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار