مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان غربی:

۳۲۰۰ گردشگر در اماکن اقامتی آذربایجان غربی اسکان یافتند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون بیش از سه هزار و ۲۰۰ نفر در اماکن اقامتی استان اسکان یافته اند.

جلیل جباری گفت:۱۱۴ مرکز اقامتی تحت پوشش اداره کل با تخفیف ۲۰ درصدی به همراه ۳۵ واحد بوم گردی امسال در استان برای میزبانی شایسته از مسافران و گردشگران نوروزی آماده سازی شده است.

به گفته جباری ؛ بازدید از موزه‌ها و اماکن تاریخی استان ۲۰ درصد رشد دارد و ۱۶ موزه شامل ۱۱ موزه تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی و ۵ موزه مشارکتی برای بازدید عموم مردم، مسافران و گردشگران نوروزی در استان آماده سازی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی مسجد جامع ارومیه، اماکن مذهبی و تاریخی، سه گنبد، مسجد مطلب خان خوی، تخت سلیمان، قره کلیسای چالدران، کاخ موزه باغچه جوق و غار سهولان از اماکن گردشگری و تاریخی مورد بازدید گردشگران نوروزی برشمرد.

جباری می گوید: امسال ۲۳ اماکن ویژه تاریخی و گردشگری برای بازدید گردشگران و مسافران نوروزی آماده شده و ۲۳ راهنمای گردشگری برای معرفی و راهنمایی گردشگران در این اماکن مستقر شده‌اند.

او گفت:آذربایجان غربی مهد تاریخ و تمدن ایران اسلامی از تمام مردم کشور برای بازدید از آثار تاریخی و گردشگری و نیز اقامت در استان در روزهای باقی مانده عید دعوت می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.